PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 21, 2011

Emel..

Assalamualaikum..semlm aku ada menerima 2emel yang agak lain skit drp biasa..hihi..alhamdulillah selama beberapa tahun ber'blogging' ada juga kwn2 yg sudi emel bertanya sesuatu..

Emel pertama berkenaan nk jahit manik..alhamdulillah..ada rezeki yang akan diberi ALLAH kalau kita rajin berusaha kan..selama ni aku post gambar jahitan manik aku di blog hanya untuk tatapan kwn2 ofis dan juga kenalan terdekat untuk diorg buat rujukan kalau nk tempah jahit...xsangka lak ada kwn2 di web yg berminat..insyaallah aku sudi menerima tempahan kalau ada masa yang mengizinkan..rezeki jgn ditolak..musuh jgn dicari..tul tak?

Emel kedua lak berkenaan kwn yg bertanya psl exam KPSL N27..thn ni kali ke-3 aku ambik exam ni..alhamdulillah 2paper dah lulus..tinggal lagi 1paper untuk diperah otak..harap2 thn ni paper undang-undang tidak mengecewakan diri aku...Ya ALLAH berikan aku keputusan yang baik di dalam exam undang2 nnt untuk aku mengubah diri dan taraf hidupku..

Kepada kwn baru, Eita..isyaallah kalau ada kesempatan akan sy postkan entri segala pengalaman sy menjwb soalan exam kpsl n27 nnt di entri yang akan dtg..


1 comment:

  1. rezeki jgn ditolak kan..selalunya ia datang dalam bentuk yg tidak disangka

    ReplyDelete

Popular Posts