PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, May 7, 2012

Bosan....

Assalamualaikum....tak tahu kenapa hari ni aku rasa sangat bosan....bosan yang teramat sangat...serba-serbi rasanya macam tak kena....lebih-lebih lagi rasa tak selesa bila tekak ni rasa perit dan pedih...

Antibiotik yang dapat kat klinik hari tu dah habis ditelan...ingatkan dah hilang sakit tekak ni..tetiba hari ni...sakit tu kembali...terasa sgt perit bila nak menelan air liur...air masak dah banyak diminum pagi ni...ermmm....apa yang nak dibuat lagi??minum air asam jawa ke??

Rasa bosan bila tiada kerja yang nak dibuat...ehhh...kerja ada tapi Monday Blues tu sangat kuat menguasai diri...pasal kerja tu....fail-fail tutup yang masih berbaki dan belum siap tu..harus dikerjakan...senarai kehadiran untuk mesyuarat esok pun belum siap lagi....untuk itu..kena call semua Agensi KKLW untuk confirmkan siapa yang akan hadir ke mesyuarat pagi esok...

Kalau kat rumah..bosan-bosan boleh jugak menjahit atau tengok TV atau main game....hihihi...ok the truth is kalau kat rumah aku memang tak sempat nak main game pun....menjahit dan menjahit...dan the best part ialah memasak....aku suka memasak kalau ada yang suka makan....tapi bila tinggal sorang-sorang ni...kalau terasa nak makan apa-apa jer...mesti tanpa fikir panjang aku akan masak sendiri dan makan....

Sabtu lepas aku masak kari ayam dan cicah dengan roti...ermmmm...memang sangat-sangat sedap...bekalan roti tak ada kat rumah... tapi...hanya dengan sms sahaja...ada orang yang akan datang hantar ke rumah....upahnya ialah bekalan kari ayam untuk dibawa balik ke rumah beliau...boleh???hihihi.....

Sedapnya....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts