PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, May 4, 2012

Hari Jumaat...

Assalamualaikum...pagi ni aku bwk agar-agar cermin dan buah pisang berangan utk potluck ofis...setiap orang bwk menu masing-masing..ada yang bwk sayur, kari daging, sambal sardin, pajeri nenas, ayam goreng, sambal bilis dan mcm-mcm lagi la...sgt pelbagai lauk dan semuanya sedap-sedap...kaum laki lak ditugaskan buat air...hihihi...sekali-sekali makan ramai-ramai mmg seronok...

Tengahari ni aku tak gi mana-mana...bertapa kat meja sebab nk settlekan borang-borang yang perlu diisi...skrg ni tggu sijil dan surat utk disahkan sahaja oleh pegawai atasan aku..sblum kul 5 petang ni aku harus hantar kepada pihak berkenaan untuk di forwardkan ke jabatan lain..harap-harap LNPT aku cpt disahkan oleh pihak PSM.....

Gerak hati aku menyatakan aku harus bertindak...biarlah burn 6thn tempoh perkhidmatan dalam servis asalkan aku dapat benda yang lebih baik daripada sekarang ni....ini hanya permulaan dan insyaallah kalau ada peluang akan aku cuba lagi utk grab tanpa menoleh ke belakang ...

Kalau bukan diri sendiri yg mengubah cara hidup kita..xde sape lagi yang akan mengubahnya...perjalanan hidup ini pun kita yg merancang...jadi ke tak..ALLAH yang menentukannya ..so kita harus berusaha..dan tak boleh duk di takuk yang lama smpai bertahun-tahun.....

Harapan aku sgt besar kali ni...harap2 ada rezeki utk aku...Insyaallah...


1 comment:

Popular Posts