PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, May 18, 2012

Dating wif.....

Assalamualaikum...kepada kawan aku yang suka menyendeng 'bagai' dengan aku tu iaitu Emmi Adnan ...hahahaha....okey..aku tau aku seorang power rangers...dan afternoon dating dengan ko hari ni...mmg best...!

Harap kita leh jumpa lagi pasni...dah sampai salah jalan aku dipandu arah oleh ko untuk balik daripada Cyberjaya..nnt pasni kita pergi Dengkil pulak tau...jalan pulak ko tersalah bagi direction lagi..hahaha...

Hari ni aku layankan segala apa yang ko cakap...sebab tula smpai tersalah jalan tu...hahaha....seronok kuar dgn ko..namun kita xbyk masa nk dating kan....nnt asben ko marah lak sokmo dating dengan aku...hihihi....

Insyaallah ada masa dan rezeki kita jumpa lagi...pasni mesti perut ko dah membuncit dan muka ko dah kembang...hahaha....okey aku tau jwpan ko....'seri ibu mengandung'....tapi dalam gambar mesti ko dah xcantik...kuang...kuang...kuang....

Okey beb...semoga hubungan kita sebagai kawan akan kekal selamanya....aku gembira mengenali diri ko Emmi...tak sabar nak tgk anak buah twin aku tu.....heeeeee...peace yooo!


2 comments:

  1. hahahhahaha
    femes sekejap!
    thx Roz
    sgt2 hargai, sahabat spt ko
    baik, peramah, byk du$$ hehehe....
    aku senang dgn ko...
    hope, friend untill the end, InsyaAllah..
    ape yg kite ada, hargai la setiap saat dan detik
    love u... kalo de gambar lagi best kan...kan..! tu la ko, sembang je, sampai tak snap2 gambar lasagna seafood aku tu, dah sedap! ciput lak tu, eh! serius, aku tak offer kat ko pun rasa lasagna aku tu, hwahahahahahaa... sori beb! next time, kte dating lagi yea...weh! aku dah order jubah kat InaAchik! hope dpt la... kalo de rezeki aku n bakal anak2 aku...heeeee bakal anak2 buah ko (mesti byk hadiah dpt nnt, brangan!) InsyaAllah, moga rezeki ko melimpah ruah...Amin..........

    last but not least, aku doakan, cecepat la ko bina alam umah tangga, peace yawwww~
    hihihihks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsal panjang sgt komen ko ni Emme??hihihi...ko senang dgn aku dan aku senang dgn ko..itupun dah ckup..Insyaallah harap hubungan kita berkekalan sbb sahabat..

      kalau ada rezeki anak2 ko..insyaallah ada la hadiah utk diorg nnt..hihi

      Delete

Popular Posts