PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, May 9, 2012

Cek Nuffnang telah tiba...

Assalamualaikum....balik kerja petang semalam..terdetik di hati nak singgah tengok post box...kot-kot ada bil eletrik dah sampai ke...ermm...tetiba ternampak surat ni...

Ehh..surat apa pulak ni???dah betul la nama aku....pastu tetiba je ternampak 'NUFFNANG SDN. BHD'...terus aku tersenyum riang....hihihi...wahhhhh...cek ku dah sampai...memang tidak dijangka...ingatkan dalam minggu depan sampai cek tu...rupanya awal pulak...aku cash out end of April..processing time pulak dalam masa sebulan and delivery within 2weeks kan....hihihi...so expectation utk dapat this week mmg xde langsung laa...

Buka surat ni...hihihi...amount tak banyak mcm orang lain..tapi terselit kepuasan dan bangga dengan diri sendiri...bukan senang nak dapat duit kalau bukan dengan usaha sendiri...orang lain tiap-tiap bulan leh cash-out Nuffnang kan...tapi aku...hahaha...dah 2tahun jadi nuffnangger baru leh cash-out...xpe...skit-skit lama-lama jadi bukit...asalkan kita ikhlas utk berblog demi kepuasan diri sendiri pun itu dah cukup okey ..tul tak?


Telah dimasukkan ke dalam bank tadi...hihihi...namun..satu perjanjian aku yang tak mungkin dilupakan..Insyaallah Emme..nnt aku belanja ko makan KFC tau...hihihi..lagipun dah lama tak jumpa ko...rindu pulak dengan mak mengandung ni...

Aku tak minta orang untuk click iklan Nuff di blog aku ni...tapi..aku ikhlas menengok iklan2 yang muncul di mana-mana blog yg telah aku lawati....By the way..terima kasih Nuffnang sebab menyediakan platform yg amat bagus utk bloggers carik duit sampingan...hihihi..

Nota Hati: Entah tahun bila pulak leh cash-out Churp-churp ni????


1 comment:

  1. tahniah, syukur la rezeki ko murah sungguh...

    entry sedih dari aku..sila la terjah, n tenangkan
    hati ku ini sayang.............

    ReplyDelete

Popular Posts