PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, July 2, 2010

Internet..

Sangat lama rasanya tidak menggunakan internet.. walaupun hanya beberapa hari aku tidak online tp rasanya mcm dh berbulan-bulan.. begitu besar pengaruh internet ni kan dlm kehidupan seharian..
.
Sebab-sebab aku tidak dpt guna internet??..ok..1hari berkursus di KKLW.. 1 hari gi lawat projek di Pontian dan 1 hari setengah server down di ofis aku ni..bila server down tula yg sgt menyakitkan hati skit..walaupun boleh guna hp utk online tp apa-apa pun best bila guna PC aku ni..
.
Byk entri nk dibuat tp ms yg tidak mengizinkan.. bila internet boleh guna..nk update blog..ada lak meeting kelab.. esk lak dah cuti.. aku nk balik kampung..selasa dpn baru akan ku jenguk blog ni.. but selasa next week ada meeting lagi.. hopefully xbz la nnt..
.
Jumpa kwn2 minggu depan..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts