PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, February 7, 2011

Back to Work

Assalamualaikum...
Kembali bekerja setelah seminggu bercuti..
Uwawawawawa..malasnya nk keje..
Pagi2 lagi dtg keje..dtg je keje tp bukak blog RedMummy dulu..hahaha..Cuti seminggu, blog aku pun turut cuti yer..Bila balik kampung, mmg malas nk menghadap lappy..line xbest sgt..hegeh-hegeh!

Berbalik kpd citer RedMummy td..nape pepagi aku buka blog dia??
Sebabnya dia reveal earning dia utk bulan Jan 
Giler sakan byk duit, duk hadap komputer leh dpt RM15k sebulan
Aku yg keje tunggang langgang bagai nk giler ni pun xleh sebanyak tu..
Alhamdulillah kalau dpt duit sebanyak tu..at least ada jugak duit sampingan kan drp duk sajer-sajer hadap laptop setiap hari.. 

Tetiba dlm hati ni berkata begini..
"Aku nk jadi blogger tegar mcm RedMummy, pastu xpayah keje lagi"
Boleh kah?? 
Aku mesti boleh laaa..usaha tangga kejayaan..haha..doakan aku yer kawan-kawan!
Tapi rasanya aku xleh benti keje..sbb aku cpt bosan kalu duk umh sajer-sajer..kalu camtu boleh jd blogger tegar tp xpayah benti keje kan.. 

Tajuk td back to work..tp buat kejenya idok yer..duk hadap pc jer
Eh..buat keje apa..berblogging pun satu keje gak..hahaha..
Dah lama aku hidup dlm dunia blogging ni tp thn lepas baru start aktif..Kalu dulu just tau taip dan post entri jer..xtau pun psl nuffnang..Tapi bila bos kt ofis aku bgtau nuffnang skrg one of the best social networking yg byk boleh buat duit so aku pun mencuba..alhamdulillah dh hampir setahun join..dah boleh cash-out lagi tp belum nk cash-out lagi..

So nasihat aku, sesiapa yg ada blog tu join nuffnang dan churp-churp..dpt gak duit skit-skit utk beli coklat..hihihi..


Nak join churp-churp, sila click gambar yer..

** Nak tau anda hidup dalam kehidupan yang sihat ke tak?cuba la buat profile test ni..

2 comments:

  1. haha..kalo tahap terer boleh la kak..kalo macam kita ni...toksah mimpila..nak taknak kena kije gak.. :p

    Gorengbaek - Cinta itu....

    Hangit Habis dah - Ke mana aje baran ko tu boleh pegi...

    ReplyDelete
  2. along:keje tetap keje..kita pun boleh asalkan kita berusaha sikit demi skit..insyaallah one day boleh tercapai..doakan akak yer dik!hihi..

    ReplyDelete

Popular Posts