PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Saturday, February 26, 2011

Entri di Pagi Buta..

Assalamualaikum...
Entri pada kul 4.00 pagi..xpernah dibuat sepanjang aku berblogging selama 4thn ni..biasanya post entri pun di waktu pejabat jer..ini gara-gara xleh tido..td kul 12 tengahmlm dh tetido..pastu tetiba terjaga then terus xleh tido sampai skrg..aduhai..apa nk dibuat ni??

Meh dengar bebelan aku..hihi..fistly pasal kejadian hari ni..ok,fyi..aku bercuti semata-mata nk gi beli lappy baru..boleh kah??hahaha...harap boss aku xbaca entri ni..kalu tak mampus!dah seminggu plan nk bercuti hari ni sbb incik MSA pun cuti..so leh ler dia jadi consultant aku bila nk beli nnt..dia lebih teror drp aku bab-bab isi kandungan dlm laptop walaupun aku gradute sciences comp..

Sebelum ni aku ada mention psl incik delly aku yg xdpt dibaiki..so aku decide beli baru..Memula aku berkenan nk beli netbook..al-maklum ler kekonon senang nk dibawa ke sana ke mari..sometimes aku pun kena gi outsetesen..pastu atas nasihat incik MSA suh aku beli lappy gak sbbnya netbook tu kecik..nnt senang aku baling merata-rata...uwahahahaha...dia xmau kejadian 2 MP3 dia aku jahanamkan...huhuhu..

Lastly terbeli lappy HP i5...boleh lah..nk beli i7 xmampu..huhu..comey gak lappy ni..xseberat incik delly aku tu dulu..walaupun teringin nk beli incik delly jenama idaman lagi tp disebabkan pengalaman buruk tu so its better tukar jenama lak..lagipun this HP dpt 4years warranty...wahhh..sgt lama kan..aku byr extra laa utk warranty tu..xdenya benda free..huhu..kedai biasanya just bagi 1 year jer..ok ler utk aku guna utk berblogging... 

Gambornya??alaaa...korang search sendiri ler kt google..malas aku nk upload..sbbnya nnt aku aku citer next k..dh kul 4.30 pagi..mata ni harus dipaksa utk tido..nnt xpasal-pasal mata lebam mcm kena pukul lak..ok see u then guys..nite!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts