PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Sunday, February 27, 2011

Si Hijau..

Assalamualaikum...rasa takut nk publish entri ni..semlm penat taip panjang-panjang tetiba ms nk pulish, line si hijau ni kena asma lak..aduhai..sgt stress...ingatkan auto draft save boleh menyelamatkan keadaan tp terjadi sebaliknya...post tu langsung tak wujud..padahal berjela-jela dah aku taip...

So kena ler citer balik psl entri tu..kisahnya psl line broadband si hijau aku ni..ada penyakit asma a.k.a semput..nk upload webpage sgt ler lama..speed sgt slow..dulu ms guna si delly tu xde lak masalah camtu..pernah cuba guna acer lagi parah..line xde langsung..skrg bila guna si heppi ni ada line'nya tp sempu-semput..mcm hidup segan mati xmau..mmg sgt menguji kesabaran..

Adakah line si hijau skrg ni tak sebagus dulu??or si heppi ni?tp rasanya si heppi ni lagi power drp si delly dulu tu..then adalah area umh aku jer bermasalah?area rasanya sgt gah dan korporat tp line sgt teruk..ermmm..camner??nk tukar line lain ke?byk betul persoalannya dlm kepala otak aku ni..

Kt kampung aku tu pun line si hijau ni mmg xde langsung..kena tukar dgn si hantu kuning tu baru leh guna internet..aku sayang kt si hijau ni..dah setahun guna..nk tukar line lain buat ms skrg ni biarkan dulu kot..tgk keadaan coz aku masih boleh bersabar lagi..nk blogwalking mmg sgt haru...xleh langsung..setakat nk post new entri boleh ler...bw kt ofis jela nnt yer..huhuhu..


4 comments:

  1. tula kak..bila dah start pakai si kuning, mula la rasa si hijau tu sangat slow..hihi

    lama ek tak jenguk akak..kena buat review pasal akak kat KS ni..

    Gorengbaek - Tips nak berbual tanpa bosan...

    Hangit Habis dah - Kata reti nak hormat...

    Kerat Senget - Syuqimori says

    ReplyDelete
  2. cubalah unify..sure puas hati

    ReplyDelete
  3. cik ayin:masih boleh bersabar lagi ni..

    along: xtau la camner..tension jugak nk tunggu lama-lama..nk bw pun xleh..akak just jd silent reader ko je..xsempat nk komen2..

    ila:xsure area umh tu ada unify ke tak..

    ReplyDelete

Popular Posts