PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, March 1, 2011

Panas Hati...

Assalamualaikum...based on entri sebelum ni..aku ada citer psl kenapa aku tak suka kol org..huh...hari ni hati sgt panas..sepatutnya xleh marah pagi-pagi ni sbb itu ler salah satu yg menyebabkan hati kita tak bahagia kan...boleh ke sini kalau nk tau lebih lanjut....mmg betul..bila perasaaan marah menguasai diri..mcm-mcm prasangka dlm kepala otak ni...

Ok berbalik kepada citer..drp semlm aku kol seseorg..siang sampai ke mlm..last2 aku guna no celcom...amboi..cepat lak dia angkat...memula mcm nk sound direct jer..tp xper..cool..cool..cool dulu...tp aku sempat gak perli..''pakai no lain boleh lak angkat yer?''..boleh lak bg alasan..tetido xsedar...ermmm...itu ler kebanyakkan manusia yg aku jumpa...tido mati..kalu apa-apa kejadian kecemasan terjadi camner?entah-entah kalau umh terbakar..mati rentung jela jawabnya...sbb apa aku kol org tu byk2 kali??sbbnya nk mintak hutang...honestly kalau bulan tersebut aku tak ckup duit mmg aku kol manusia yg berhutang dgn aku...RM1k lebih lagi xbyr..bukan nk meng'aibkan sesiapa..tp aku mmg sgt berlembut selama ni..kalau rezeki lebih mmg aku xkan kol mintak hutang ...biarkan dia selesa kejap..kadang2 nk tau..dia ingat ke tak hutang tu..tp bila aku diam..dia pun diam buat xtau...mau taknya aku panas hati...huh!

Selesai satu kes..then kol lak sorg lagi ni...ermmm..mintak hutang jugak ke??boleh dikatakan begitu la kot..tepon..tepon..tepon..xjugak di angkat...sampai kul 12 tengahmlm..pagi ni dtg keje drp kul 8pagi aku dh start kol..lastly kul 9.20pagi baru diangkat...berasap kepala otak aku...bila ditanya..alasannya ialah.."semlm letih sgt, tepon tinggal dlm kete, pastu pagi2 td gi bank.." jawapan yg mmg sgt menyakitkan hati betul...gi bank tp xjugak masukkan duit utk aku..dh seminggu berjanji...geramnya Tuhan sajer yg tau...xper..xper..aku stil lagi boleh berkompromi dan tggu...bersabar lah wahai hatiku....

Aku mmg xsuka..bila kita dh kol byk2 kali..dh sah-sah terpampang byk miskol kt hp tu kan..xleh ke nk tepon balik dgn segera??ini tidak...kita jugak yg kol..bila ditanya nape xkol balik??alasan paling bodoh ialah "ehh..ada ke kol??"...time tu kalau ada kt depan mata..mmg aku cekik-cekik sampai mati kot..alasan selain tu ialah "tak perasan la bunyi hp"..huh..itu pun satu alasan yg tak munasabah...aku rasa semua org ada vibrate..kalu duk dlm poket tu..xkan ler xrasa bila org tepon..mmg alasan yg tak boleh diterima akal...

Entri pagi ni sgt beremosi..haha..no heart feeling k..bkn hari ni jer emosi..drp last week lagi..cuma tidak diceritakan di sini jer..takut nnt ada pembaca yg bosan lak kan...hihi...see u then guys..!

3 comments:

  1. aku nak buat tambah kepanasan ko lagi boleh kak??aku boleh lupa buat entri nak review blog ko..sebab hp tak vibrate..haha..

    kenapa la ek orang tak buat hp tu ada function gigit...kalo tak angkat, dia rasa kena gigit..baru tau sakit tak sakit hati ni cemana..huhu

    Gorengbaek - Kenapa Along Tapa sorokkan identiti....

    Hangit Habis dah - Sikit-sikit complain...jalan keluor mana???

    Kerat Senget - Soffie Soffea's

    ReplyDelete
  2. along..setuju dgn cadangan ko tu along..alangkah bagusnya kalu tepon tu leh gigit org..haha..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Popular Posts