PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Saturday, March 19, 2011

Secret Admire

Assalamualaikum..Teringat waktu di UiTM Dungun dulu berkenaan game 'SA'..iaitu game Secret Admire..kt hostel ada main game ni..pastu dlm cos pun ada..1batch main..

Kalau di hostel..SA terdiri drp pelbagai golongan..senior dan junior drp pelbagai cos..ada bdk business study, accountancy, computer sciences, hotel management, science secretary dan mcm-mcm lagi..kitaorg main untuk 1 wing..iaitu ada la dlm 15 bilik..1bilik ada 4org..so total = 60orang..pastu kitaorg akan sediakan kotak..kotak tu lak letak kt depan bilik aku..al-maklum ler waktu tu bilik SP007 (anak-anak bond) betul2 berada di tengah2 wing..pastu setiap hari ada je barang dan surat dlm kotak tu..seronok bila dpt hadiah or makanan drp SA masing-masing.. hahaha.. setelah tempoh bermain abis..kitaorg akan mengadakan jamuan mkn dan reveal la sape SA setiap orang dan bertukar-tukar hadiah..sgt seronok bila dpt tau coz time dpt surat SA tu la, mcm2 tulis asalkan org tak dpt agak atau teka sape kita..SA aku dulu aku dh xingat..tp org yg SA kt aku lak ialah kakak senior Accountancy..hari2 dpt makanan dan coklat..suka beb!..hari2 tggu surat dia..dh mcm bercinta lak...hihi..kitaorg sgt baik til kakak tu graduate..dia hadiahkan aku bantal berbentuk cili merah dan juga sekor anak panda..masih ada lagi smpai sekarang (kt kampung)..pastu kitaorg lost contact..zaman-zaman dulu xde hp dan fb ni..

Pastu SA dlm cos DCS lak..cmpur lelaki dan perempuan..1cos= lebih kurang 70org, ada 3kelas..setiap minggu bila kelas dlm dewan kuliah je kotak SA akan penuh..org yg meng'SA aku tu lelaki..so mmg xdela nk anta2 surat or makanan sgt..dlm kelas pun xpernah berckp..but waktu tu aku mcm dh agak dah sape SA aku tu..based on gaya penulisan dan cara dia tgk aku...hahaha..after dah reveal..mmg betul sangkaan aku tu...tp kitaorg xdela berckp pun after reveal..maybe sbb dia segan dan aku pun tak berminat..opppsss...bkn xnak berkwn..tp aku tgk dia pendiam..so nothing yg nak dicakapkan..lagipun dia came from kelas yg berlainan drp aku walaupun 1cos...

Then the best part ialah..aku ada meng'SA'kan diri aku/minat kt seseorng..dia mmg drp cos sama dgn aku..1 negeri dgn aku..tp dia kena dissmiss masa part 3 kot..(xingat sgt)....yang aku ingat ..aku suka sgt tgk dia especially pada hari rabu sbb dia pakai uniform..aku tau dia ada ramai peminat..dan dh ada awek ms tu..bila ada kesempatan aku hanya melihat dia drp jauh..sometimes aku ada juga antarkan kek or makanan dan bunga untuk dia..dgn mengunakan nama samaran "Selipar Jepun, Bunga Jingga"..rasanya til now dia mmg xtau..hahaha...

After si dia tu dh xde kt UiTM..aku ada sorang abg angkat..yup..he's so cute dan pemalu..aku suka sgt tgk dia..hahaha..kesian abg aku tu..selalu kena ikut kemahuan aku waktu tu..walaupun dia dah ada awek tp selalunya mmg dia xsuka jumpa awek dia tu..tempat pertemuan kami lak biasanya depan Koop dewan mkn tu..terasa rindu kt Abg Rimau..lepas dia dah graduate kitaorg lost contact...masing-masing membawa haluan yg berbeza..

Masa study dulu ialah waktu yg paling best..til now bila dah keje, masing2 ada kehidupan yg berlainan..aku dah xde SA kt saper2..it was 1st and last..takut kecewa kot..hahaha...

Nota: ada saper2 SA kt aku tak????Sila revealkan diri anda...sy sudi berkwn..huhu


No comments:

Post a Comment

Popular Posts