PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, March 17, 2011

Hadiah

Assalamualaikum..
Masih ingat tak..dlm retreat that day, kitaorg ada buat tukar2 hadiah sesama staff tu kan..hadiah aku lak hancur lebur sebab jatuh..til now aku masih belum berkesempatan nk beli hadiah baru..honestly, serik rasanya nk beli mug..mug that day so special sbb ianya sgt besau dan ditempah khas dgn tulisan..bukannya murah tu..melayang duitku dgn sia-sia..kecewa dgn sikap manusia yg memecahkan mug aku tu..

Then..terima kasih diucapkan kepada org yg bg hadiah kt aku tu..xtau hadiah sape yg aku dpt tu..til now belum terjwb..haha..nk tau hadiah yg aku dpt..


hadiah no 9 tau..haha..cara balutan yg kemas..al-maklum le pekerja jusco yg balut..hihi

dibuka balutannya..

jeng
.
.
.
jeng
.
.
.
jeng
.
.
.
.
.
.
.


tempat letak lilin rupanya..ianya diperbuat drp kaca..berat gak ni..thanks a lot sape yg bagi hadiah ni yer..

1 comment:

Popular Posts