PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, March 10, 2011

Retreat BPE 2011 Part 1

Assalamualaikum..tiba masanya untuk aku post citer di sebalik Retreat dan Family Day BPE 2011 pada 4-6 Mac 2011 di Avillion Admiral Cove, Port Dickson, Negeri Sembilan..


Byk cerita di sebalik retreat kami kali ni..hinggakan hari ni pun belum selesai perkatakan hal tersebut..but..kt sini aku citer perkara-perkara yg best shj k..


Bertolak drp ofis lebih kurang kul 3ptg pada hr Jumaat, 4 Mac 2011 then smpai di PD pada kul 4.00 petang..dekat je Putrajaya-PD ni..aku naik bas KKLW bersama beberapa org kwn-kwn yg lain..ramai yg dtg dengan kenderaan sendiri kerana ramai yg dah berkeluarga dan mempunyai anak kecil..


Inilah geng bas NAM
Sampai jeterus check in hotel dan bertugas di kaunter pendaftaran..tugas aku kali ni ialah kumpulkan hadiah utk potluck..untuk tukar-tukar hadiah sesama kami..


Byk gak barang yg dibawa..


Tengah menunggu barang2 untuk dibwa keluar drp bas kami..


Lobi hotel..cantikkan pemandangannya..mmg aku suka laut..Avillion Admiral Cove ni lak berbentuk lagun..mmg meng'asyikan dan menenangkan fikiran..


Air laut yang tenang

Then kita tgk lak bilik yang aku duk utk 2mlm ni..


Katil untuk 2 org..mmg aku duk berdua la..bujang kan..kalau duk sorng mmg xlepas le rate kerajaan tahap gred aku ni..pekerja cabuk jer..huhu..


Ada 2 pintu utk ke bilik air..sliding door yg boleh ditutup utk dijadikan satu ruang bilik..exclusive jugak laa bilik hotel ni..


Sofa untuk ruang rehat, siap ada balkoni kt tepi tu..then sliding door yg boleh di tarik utk memisahkan antara 2 katil td..


TV yg besar, tergantung gitu..


Agak pelik sikit bila sinki ada kt depan katil..padahal dlm bilik pun dh ada sinki.. sila abaikan beg aku tu..hihihi


Of coz la ada bilik air kesukaan aku..hihi..yg tranfomers..eh silap!..transparen ala-ala nampak gitu..huhu....

Aktiviti seterusnya akan di citerkan dlm Part 2 k..byk lagi gambar yg akan diupload...tgguuuuu...


2 comments:

  1. hehehe..bestnyer dok tepi laut...

    ReplyDelete
  2. seronok dpt jenjalan gini!:)

    meh ke rumah..

    ~saye masih mude lah!~

    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete

Popular Posts