PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, June 9, 2011

Keajaiban telah berlaku...

Assalamualaikum...keajaiban telah berlaku hari ni..biasanya aku susah nk online kat umah.. sebab line si Hijau ni asyik segeh-segeh macam siput sedut jer...tapi hari ni beliau telah perform dgn bagus sekali...

Benti seketika tgk Seth Tan..hihi..

Ok..sambung balik...dah setahun lebih aku pakai si Hijau ni..xpernah lak smpai HSPA..biasanya EDGE jer..hari ni adik aku download dengan laju dan buka webpage pun sgt laju..mmg sangat terkejut la..first time dalam sejarah langganan aku dgn si Hijau ni..

Statistic hari ni lak smpai 600kbps..kalau biasa 70kbps pun aku dah gembira...huhuhu..dah disebabkan keajaiban ini ler aku post 2 entri malam ni..kalau tak mmg xdenya aku nk buka si HP ni kat rumah..beli dan simpan dalam almari jer tapi byr bil tiap-tiap bulan..hahaha..

Hopefully line si Hijau ni perform camni setiap hari..baru la rasa berbaloi skit byr bil..ini tak..penggunaan internet hanya 500MB jer sebulan drp 1.5G...bagus kan aku ni...xdenya nk download or search internet setiap mlm sbb aku sibuk duk menjahit..hahaha..padahal dah berGiga Bytes guna internet kt ofis...huhuhu...


6 comments:

  1. takpelah,dia kasi bonus sekali sekala tu..mesti busy menjahit nak raya ni kan

    ReplyDelete
  2. ila:xde kaitan dgn bonus pun..kita yang byr bil mmg sepatutnya kita dpt ikut langganan la kan...

    ReplyDelete
  3. huuu ini mesti berukbeng ni .
    sy punye pun same .
    EDGE manjang .
    tah bile nak wujud 3G kat sini .
    ayooo ,sy sbg anak kg pun mahu celik IT .

    ReplyDelete
  4. diya: mmg pun..susah nk dpt line yg stabil skrg ni..

    ReplyDelete
  5. tp ok gak ,
    masih boleh gune walau lembab loading .
    walau kene refresh banyak kali .
    hahak :D

    ReplyDelete
  6. diya:kena bersabar la sikit kalau nk guna internet kan..hihi..akak byk guna di ofis..laju kalau PC tak buat hal..

    ReplyDelete

Popular Posts