PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, June 9, 2011

Petang yang kecewa..

Assalamualaikum..kul 1.00 tengahari tadi, aku kuar drp ofis nak gi klinik..kritikal rasanya bila perut lapar tp mulut xleh nk nganga luas tp still lagi boleh bercakap..dah la badan sekeping..kalau tak mkn tinggal kulit jela aku nnt..

Balik umah jap sebab klinik buka kul 2.00 petang..ermmm..sgt kecewa sebab kat bahagian pesakit luar tak terima sakit yang berkaitan dengan mulut..lastly kena transfer kat bahagian gigi..nasib baik aku bijak sikit..hihi..aku gi tanya nurse kat kaunter tentang sakit rahang ni..dia suh aku dtg kul 7.30 pagi esk sebab petang ni hanya ada satu doktor gigi jer..katanya kalau tggu mmg xsempat nk jumpa doktor..yang datang untuk appointment pun tgh menunggu giliran..alahai!aku tgh sakit ni..lamanya nk tggu esk..

Aku terus balik ke rumah..nk ke pejabat rasanya mcm dah tak berbaloi..jauh lak tu..pagi tadi aku dah pesan supaya adik aku masakkan bubur nasi..perut lapar tp bubur nasi tak siap lagi sebab beras siam ni susah nk kembang..duk atas dapur sampai gas abis baru nk kembang dan hancur..nasib baik aku pakai gas paip..bil jela melambung nnt..huhuhu...

Sementara menunggu bubur masak..aku tertido..badan terasa panas sikit..minum air badak sebotol..alhamdulillah berpeluh..hopefully tak demam teruk nnt..aku ni bermasalah kalau sakit..xboleh mkn ubat..alergik..minum air badak dan pakai cool fever jela mcm budak-budak kecik..hihi...

Disebabkan lama tak mkn bubur nasi..padahal lapar kebuluran..hahaha..sedapnya tidak terkata..abis semangkuk aku mkn..org yang sihat walafiat 2 org adik aku tu pun tumpang mkn sekaki...diorg lak yang over mkn bubur nasi aku...errmmmm....

Nota kaki: bestnya adik-adik aku gi ICity mlm ni..nk pergi jugak tp aku kurang sihat lak..adehhh!


2 comments:

Popular Posts