PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, June 9, 2011

Kurang sihat...

Assalamualaikum..hari ni terasa mcm kurang sihat...drp ptg semlm lagi tp semlm gagahkan diri juga unutk siapkan jahitan manik di baju raya customer...lastly siap juga akhirnya setelah hampir 2minggu bertungkus-lumus menjahit crumble..

Dah la semlm xleh nk tido dengan lena sbb kena gigit dengan nyamuk..huhuhu...kalau duk umh bwh camni ler..sembur dengan ridsect tu buat nyamuk gelak sakan jer...dah imun kot nyamuk-nyamuk cerdik tinggal di Putrajaya ni dengan ridsect..

Pagi ni bangun dengan kepala berat yang amat..adehhh!xboleh nk nganga lak sebab sakit rahang..dah hampir seminggu xde selera nk mkn disebabkan rahang lari ni..sakitnya hingga ke telinga..tekak pun terasa sakit..mcm nk demam pun ada..badan panas dalam..bila duk dlm air-cond sejuk ni..nak minum air byk2 pun terasa malas..

Semlm jugak aku telah diamanahkan untuk siapkan database peserta SDSI..alahai..bila dah kurang sihat camni..nk buat keje pun xde mood..rasa mcm nk rehat dan tido jer...bila nk gi klinik ni?petang ni ke petang esk??belum dapat berfikir dengan jelas dan nyata lagi...

Help me!aku nk incik MSA..tetiba kuar topik lak...haha..cik rose..sila ambik berat dengan kesihatan anda..tolong gi klinik!adehhh...sakit kepalaku...


6 comments:

  1. baik g klinik tu..takut melarat plak :)

    ReplyDelete
  2. paish..thanks atas nasihat..insyaallah sy pergi nnt..

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sihat..rajin2lah mkn ubat ek

    ReplyDelete
  4. ila:sy alergik ubat..hihi..minum madu je pagi td..

    ReplyDelete
  5. Blog ni dah tersenarai dalam bloglist lulu-pages :)

    ReplyDelete

Popular Posts