PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, June 6, 2011

Seminar Pemantapan Sahsiah KKLW

Assalamualaikum..
Berkepuk..berhabuk dan berasap rasanya entri ni dalam draf post aku ni..hihihi..byk keje nak dibuat sampaikan xde masa nk post entri dan upload segala gambar yang ada dlm kamera..

Selepas 5hari bercuti balik kampung...best..best..hari ni keje la pulak!huhu..tetiba rasa nk siapkan entri ni..biarlah dh lama berlaku tp aku nk citer gak..

Pada 28 April 2011 (Khamis)..aku telah hadir Seminar Pemantapan Sahsiah anjuran KKLW..seminar ni start drp 8.30 pagi sampai 5.00 petang..


Sesi pagi bermula dengan ceramah-ceramah shj..rehat untuk mkn tengahari dan sesi petang yang sangat ditunggu..hihihi..nak tau sape penceramahnya??


Tajuk : Kerja Mesti Cemerlang, Elak Curi Tulang
Penceramah : Dato' Siti Nor Bahyah dan Ustaz Badli Shah


Dapat snap gambor drp jauh jer sbb xbwk kamera..guna jela hp yer..

Seminar kali ni mmg best..Antara intipati/tips yang dpt aku dapat ialah 7s Untuk Kecemerlangan iaitu:
1. Solat
2. Syukur
3. Salam
4. Sayang
5. Sabar
6. Sungguh-sungguh
7. Soleh dan Solehan

Byk ilmu dan pengetahuan yg aku dpt drp seminar ni..hopefully seminar seperti ni dapat dibuat lagi pada tahun depan..


No comments:

Post a Comment

Popular Posts