PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, October 2, 2012

Batuk..

Assalamualaikum..

Selsema dah okey...tapi batuk lak melanda dengan jayanya...dah minum sesudu madu sebelum tido..Alhamdulillah..xde batuk langsung semasa tido...pagi tadi dah minum madu tapi...ermmm...masih batuk xhenti-henti..mungkin gak sebab pagi tadi mkn nasi goreng+sambal pedas..itu yang makin menjadi-jadi batuk ni kot...

Terasa gatal dan perit sgt tekak ni....aduhai..mmg sgt tidak selesa...kalu ada org call nk bertnyakan sesuatu..time tu ler..tekak ni gatal-gatal nk batuk...mmg menganggu konsentrasi betul laaa....aku lak jenis yg mmg xsuka mkn ubat batuk...eiiiii...sgt xsuka....rasanya hanya Woods jela yg aku leh telan....ubat batuk klinik...ohhh..tidak mungkin!!

Nota Kaki: cepat laa hilang batuk ni...xsukanya!!

5 comments:

  1. seksa le batuk....selalu tgh2 malam n pg makin menjd2...cuaca sekarang kot,ramai jugak yg batuk...semoga cepat baik batuknya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itula psl..memula demam pastu batuk..seksa betul..

      Delete
  2. makan le ubat batuk klinik tu, cepat baik tau...
    sian ko, tu la, maka burger abg burn tak ajak aku kan.. hehehehe...

    ReplyDelete
  3. aku xsuka mkn ubt batuk...hihihi..last week aku pegi lagi kali ke-2 mkn burger abg burn tu...jgn jeles!

    ReplyDelete
  4. minum ubat batuk kelapa laut afrika berkesan..atau pun makan cokelat hack :)

    ReplyDelete

Popular Posts