PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, October 31, 2012

Mood Raya Haji...

Assalamualaikum...

Hari terakhir di bulan Oktober..hari ni mood hepi-hepi dalam hati..hihihi...sekejap je masa berlalu...hari ni hari pertama aku bekerja selepas hampir seminggu bercuti sempena haya haji....

Raya Haji tahun ni xdela meriah sgt..sbb family pun xde buat korban..then salah satu adik aku yg duk matriks di Jengka xleh balik raya disebabkan tengah exam akhir semester....ermmm...so mood mak aku pun agak swing-swing skit disebabkan salah sorang anaknya xde...mula la mak aku tu..xnak la buat sate , xnak buat nasi himpit, xnak buat roti jala sbb teringat kat anak....aduyai sabau jela...last-last di pagi raya kami semua makan nasi putih dengan gulai daging pada pukul 10.00 pagi...hahahaha....

The best part raya haji ni ialah...byk betul orang bagi daging korban....Alhamdulillah...syukur...bahagian aku sndiri pun dapat gak hampir-hampir 2kg...leh simpan untuk kegunaan time xde lauk nnt kan...hihihi....daging lembu tempatan kalau dibeli RM26 jugak sekilo...best dapat daging fresh dan digoreng kunyit je...terasa kemanisan daging tu yg paling sodappp......semoga sedara-mara yg bagi daging korban tu dilimpahi rahmat dan keberkatan daripada ALLAH...Amin!

 Nak tau nape mood hepi-hepi dalam hati aku???akhirnya impian nk bwk my Man-ja nak flight terlaksana...Insyaallah kalau umur panjang dan xde aral melintang tahun depan kami akan ke Langkawi naik flight...hari isnin 2 hari lepas...aku xtido malam semata-mata nk tggu promosi free sit AirAsia...hahaha...last-last dapat jugak 2 tiket utk kami...Alhamdulillah...niat dihati nak beli utk whole family tp duit xckup pulok dlm maybank...2days before raya aku dah bantai kuarkan duit untuk belanja raya...maklum ler kat kampung aku susah skit..xde maybank...hihihi.....ermmm...bukan heran sgt nk flight sbb tahun ni pun dah 2x pergi balik Langkawi naik flight...hihihi....

Gembira hati ni bila hasrat orang tersayang akan terlaksana....itula..sebaik mungkin akan aku cuba tunaikan segala impian beliau tu...hahaha....aku xde impian apa-apa sgt pun...hanya inginkan kebahagian di dunia dan akhirat disamping orang-orang tersayang sahaja..

Nota Kaki: Nape masa beli tiket flight tu aku xbeli ke Bandung/KK ekkk??confius betul.....


No comments:

Post a Comment

Popular Posts