PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, October 8, 2012

Kata itu Doa...

Assalamualaikum...

Entri yang ringkas dan padat...emosi stabil!aku gembira dan bahagia dengan kehidupan sekarang dengan rezeki yang tak pernah putus...terima kasih ALLAH di atas rezekiMU..dan terima kasih ALLAH kerana tunjukkan aku jalan yang benar!

Peringatan mesra utk MSA:

Jangan bercakap atau menipu orang lain tentang diri-sendiri yang sakit...Insyaallah one day..ALLAH akan makbulkan kata-kata itu..kalau dah 40x cakap..itu dah jadi satu doa...doa yang mana..akan dikotakan...hanya tunggu dan lihat...sakit tu xtau bila akan tiba...esok ke..lusa ke...tahun depan ke atau 10 tahun lagi kan....entah-entah..sakit tu kena kat keturunan sndiri lak...xsiapa akan tau..hanya ALLAH Yang Mahu Adil dan Mengetahui....

Nota Kaki : sy sakit..saya xlayak untuk awk..(dlm hati: saya nk kawin dgn orang lain laa)


6 comments:

  1. MSA? dia ada contact ko balik?
    tahniah dear, dah lulus KPSL, caya lah!
    power kawan aku ni, tumpang gumbira, ko nnt naik gred pegawai la kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks beb...gred 27 je..bkn pegawai pun..pasni kena sambung study la gamaknya kalau nk naik lagi...hihihi

      Delete
  2. Wow, pas ni same level la kite, hehehe...
    lain mcm statement ko tu...
    mudah2an..cepat jodoh ko...
    leh belanja makan nasi minyak, nasi arab saba' ke, kikikikii... excited ni Roz..hihihi..

    ReplyDelete
  3. xtau bila beb...bukan senang nk naik 27 ni...kenduri di kelate..mkn nasi putih jer..haha

    ReplyDelete
  4. lor...kelate...jauh la hai...
    takpela , kot2 takde rezeki aku nakmakan nasi putih, ko blk putrajaya, belanja aku la, hahaha....

    ko takmo citer ke pasal MSA tu? gmail ko takleh buka ke? aku jarang la fB...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yela...nnt aku banje ko mkn nasi putih shj..!!hahaha...

      Delete

Popular Posts