PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, October 15, 2012

Mad Monday...

Assalamualaikum...

Monday Blues...mmg hari ni xde mood nak update blog...kepala mcm berat jer...pastu mata pun xleh nk bukak....pagi tadi mengantuk...lepas dah makan tengahari ni...lagi lerrrr mengantuk tahap cipan dah ni...aduyai...!!

Weekend..Sabtu malam lepas ke Town Town Jalan Reko sbb aku gediks nak mkn steamboat...mmg best...jalan-jalan cuci mata shj sebab mmg xde niat nk beli apa-apa pun..

Ahad lak....memenuhi jemputan seorang kawan aku di Shah Alam untuk food tasting nasi tomato beliau...arghhh...mmg xleh disangkal..nasi tomato beliau mmg sangat sedap...aku makan siap bertambah lagi...huhuhu....patut ler ramai gak orang tempah untuk jamuan...teruskan usaha buat catering kecil-kecilan ni...mana tau one day leh buka catering utk majlis besar-besaran lak kan....

Petang semalam sempat lagi aku pergi ke Flat Hijau, Presint 9 semata-mata nak beli burger special kat blok D tu...mmg burger situ sedap sgt...xsempat sampai umah..aku dah telan makan sampai abis...hahaha...burger kat situ best sebab ada letak sos lada hitam dan sos yg melimpah...itu yg best tu....

Agenda malam ni lak nak pegi ke Down Town Jalan Reko lagi ler nampaknya...sebabnya..hari ni aku pakai jam tangan yang tak bergerak...bateri abis...kalau dulu..tengahari boleh pegi The Mines...bila dah setahun pindah sini..mmg payah laaa...lagipun jam tangan aku ni baterinya xde di Alamanda....kali ni cuba bateri pasar malam lak...harap-harap okey laa...lagipun abg yg jual jam tu kata..bateri jam semuanya sama jer..tp bila di shopping complex..diorg letak harga tinggi. sebab sewa kedai mahal..ermmm....kita berjimat pegi tukar tempat RM7 jela...hihihi....

Nota Kaki : Alhamdulillah..jam tangan AD aku dh berusia 8 thn...tp baru 3x tukar bateri!


4 comments:

  1. rilex lu...minum secawan nescafe..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi...dh lama xminum nescafe..takut sakit kepala!

      Delete
  2. wei..kaki down town ek ko skrg
    hehehe...
    abg aku takmo bwk aku ar...nnt kalo ko gi bwk aku naaa.. tapi tunggu bateri jam aku mati
    heeee~ aku beli batteri jam kat Warta, bangi, 18 hingit ko, ko ado?! gerrrrr....

    pst: ajak la abe tgk wayang, aku terima nikahnye.. gi ar tgk, nnt ko wat entry ekkk..aku tak layan filem melayu kat wayang... zzzzz.... hihihi...

    ReplyDelete
  3. aku tukar bateri di The Mines pun baru RM13 je..hahaha...

    p/s: aku pun xlayan cite melayu di wyg..

    ReplyDelete

Popular Posts