PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, March 16, 2012

4th Putrajaya International Hot Air Balloon

Assalamualaikum..
Pesta belon panas Putrajaya datang lagi dan akan diadakan pada 15 - 18 Mac 2012 di Monumen Alaf Baru, Presint 2, Putrajaya drp jam 7.00 pagi hingga 9.00 malam..

 Aku yang duk di Putrajaya pun xtau ada belon panas ni..bila semlm nampak belon berterbangan baru ler tau yg ada pesta belon ni...hihihi...so la 'katak di bawah tempurung'...

Tahun lepas aku xpergi..yg aku ingat masa memula 1st year buat kt Putrajaya...bukan main excited lagi aku dan housemate pegi tgk..hihihi..sanggup naik bas..pastu tahun berikutnya xpergi pun..org bukan main lagi ramai...

 Gambar yang di ambil oleh pgw di ofis aku..cantik kan..semlm ada pelbagai bentuk hot balloon ni..ada bentuk kek 3 tingkat..peguin dan macam2 lagi laa..

Pagi ni lak ada lintas langsung org berterbangan di udara..hahaha..




Ini ialah harga bagi setiap org yang teringin nak naik belon panas tu..selain belon panas ada pelbagai lagi aktiviti yang boleh disertai..dan more info boleh ke SINI

8 comments:

  1. jom... tak penah gi tgk dekat2... tgk jejauh je, tau je la kan org punye ramai... tak sanggup..jalan pun jem, huuhuu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kul 7pg esk ko terpacak kt dpn belon tu..sure masa tu xramai orang lagi...hihihi...

      Delete
  2. RM10....setahn sekali je...best jugak ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. RM10=5-7minit..boleh la kalau nk timba pengalaman..hihihi..

      Delete
  3. esok aku amik ko kat umah jam 6.30 pagi sesudah subuh kite gerak gi tempat belon tu wakakakaka!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emme..ko mmg suka buat lawak jenaka betul laa...ajak la asben ko pegi..hihihi..

      Delete
  4. Aku da pegi ptg td, tkde pun belon panas yg besor tu... Belon lain de la..huhuhu..frust aku x pat tgk belon panas tu...

    ReplyDelete
  5. kesian ko..lain kali ko pegi la waktu pagi..waktu yg ngam2 diorg nk naikkan belon tu...bila dh naik mmg xdpt la ko nk tgk..diorg dh terbang seluruh putrajaya dah...

    ReplyDelete

Popular Posts