PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, March 29, 2012

April is coming soon...

Ciri-ciri kasih sayang yang ada pada aku mengikut bulan kelahiran aku:

- Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta......yeke ke??
- Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai...rasanya tidak!
- Sukar dan malu dalam meluahkan isi hati...malu ke aku ni??hihi...
- Sentiasa ingin diberi perhatian...ini mmg betul!
- Amat cemburu dalam perhubungan...betul
- Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.betul
- Emosi cepat terusik dan mudah terluka...betul..emo lebih..hihi
- Sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk...hihi..betul ni..
- Romantik dan terlalu romantik...sgt la betul..
- Sukar melupakan pasangan walaupun dilukai...betul.. - Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan..sgt betul jugak..

Manakala ini lak ciri-ciri sikap yang dikaji oleh Dato' Dr. Fadzillah Kamsah..

- Sangat aktif dan dinamik. ..betul tu..
- Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal...rasanya aku fikir byk kali dulu b4 buat...
- Sangat menarik dan pandai menjaga diri. ..betul
- Punya daya mental yang sangat kuat. betul
- Suka diberi perhatian. betul
- Sangat diplomatik (pandai memujuk ). betul
- Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang. sgt betul..pandai aku bg nasihat kat org lain..haha
- Sangat berani dan tiada perasaan takut. uik..kadang2 takut jugak weiii...
- Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah. betul ni..tp still xde org nak kawin dgn aku..hahaha
- Emosi cepat terusik. ..sometimes laaa...
- Cuba kawal perasaan. betul...
- Kecenderungan bersifat pendendam. ada jugak kadang-kala perasaaan tu..sgt teruk kan
- Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan. ..betul ke aku camni??
- Kuat daya ingatan. sgt betul...
- Gerak hati yang sangat kuat. sgt betul..
- Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain. betul..sgt pandai..masalah sendiri xreti nk settle
- Berpenyakit disekitar kepala dan dada. sakit kepala tu biasa laa...
- Sangat cemburu dan terlalu cemburu..ini rasa mmg betul jer..hahaha

No comments:

Post a Comment

Popular Posts