PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, March 8, 2012

Hati bermunga-munga...

Assalamualaikum...syukur dgn kesihatan yg ALLAH berikan..syukur alhamdulillah dgn rezeki yg ada ini..

Syukur dengan hati berbunga-bunga cinta...hihihi..last week hati bermunga-munga sebab ada org puji aku..katanya aku ni baik mcm maknya...kembang semangkuk jugak la bila dipuji sedemikian..bukan senang nak dipuji camtu tau..seumur hidup itu la kali pertama dipuji oleh seorang lelaki dgn ayat sebegitu..dipuji pulak oleh lelaki yg sgt tidak romantika dan xbyk ckp pulak tu...hohohoho...

Bunga-bunga berkenaan masih lagi terasa sampai sekarang..patut la dia layan dan jaga aku baik...rupa-rupanya layanan baik aku terhadap dirinya selama ini sama seperti layanan baik mak beliau terhadap dirinya..hihihi..lucu betul abe Man-ja aku tu...

Hari ni pulak dgn berita gumbira psl kenaikan gaji..Alhamdulillah..walaupun kekal dgn SSM tp ianya tetap ada perubahan yg baik berbanding dgn SBPA ...bermunga-munga lagi..hihihi..lagi-lagi bila ada tunggakan gaji yg bakal diterima...ermm..byk diterima byk jugak perlu dibayar ni...

Tak sabar menunggu hari esk..hati bermunga-munga sbb nak balik kampung..hihihi...walaupun aku balik hanya weekend dan akan kepenatan yang melampau..namun demi kawan dan keluarga tersayang..dikorbankan skit masa dan tenaga..ianya sgt berbaloi..rindu pada mak abah, adik-adik dan anak-anak buah aku tu..hihihi

Alhamdulillah..aku akan jadi 'Mem' kalau balik dgn incik VJ beliau..tp aku akan jadi driver kalau bawak balik Cik TJ aku tu...so..kena cepat2 decide ni..nak penat aku ke atau incik beliau yg penat...hahaha...kalau ikutkan hati..kesian kpd beliau tu..8pg-5ptg keje..7mlm-7pg keje lagi..setiap hari camtu..jumaat lak kelas drp 7pg-11mlm..pastu kalu nk drive lagi balik kampung 5jam..mmg sgt penat...ermm...nnt diskus lagi laa dgn beliau tu!!

Namun yg pasti..hatiku bermunga-munga...hihihi

No comments:

Post a Comment

Popular Posts