PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, March 6, 2012

PA terjun...

Assalamualaikum...hari ni memulakan tugas dengan agak kelam-kabut sebab tak dijangka akan jadi penganti PA bos hari ni...termasuk hari ni...dah 2 hari PA bos cuti sebab anak beliau demam..

Baru ku tau rupanya jadi PA ni macam-macam hal ke buat..surat hilang laa...nk call org tu..org ni xleh gi meeting laa..rekod surat kuar masuk..aduhai..keje aku sekarang.. jaga Projek SDSI lagi senang..hihihi...

Pengalaman hari ni terpaksa tebalkan muka tepon satu kementerian lain utk mintak faks balik surat meeting..alaaa..bukan dia kenal aku pun dlm tepon kan..so buat2 muka tak malu jer..bila aku sebut psl meeting tu je..org berkenaan ckp meeting tunda ke tarikh lain..alhamdulillah..xpayah la aku ckp surat tu hilang..hihihi...

Tapi seronok gak kadang-kadang keje di luar bidang terjun tugas ni..nasib baik la bos xbyk songeh sgt walaupun pepagi tadi dah memekak mencarik aku...hahaha..sorry bos..terlupa hari ni kena bertugas jaga bos...dh nasib baik jugak pagi dan petang bos ada meeting..layan kan jela...

First time dalam 5 tahun keje ni aku kena jadi cikgu..hahaha..kena tulis semua meeting dan taklimat atas white board kt depan tu..kawan2 ofis ckp tulisan aku kecik...hihihi..padan la dgn badan tuan yang menulisnya..betul x?..itupun sbb bos dah bising suruh aku tulis..kalau tak..xnak aku tulis..tulisan sgt la buruk...hahahaha..betul ke buruk??comel apa kan...

Petang ni baru reda skit dgn keje..rasanya hari ni aku dah tawaf byk kali kt ofis ni utk distribute semua surat/memo kepada semua pegawai..penatnya rasa..insyaallah esk aku akan berada di meja aku kembali..wahhh...seronoknya duk kat tempat sendiri..namun yang pasti..hari ni xtau balik kul brepa..kena tggu bos abis meeting dulu baru leh balik...huhuhu...


No comments:

Post a Comment

Popular Posts