PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, March 7, 2012

Pisang Udang

Assalamualaikum...
Kwn-kwn kenal tak ini pisang apa?hihi..


Inilah pisang udang ...Secara jujurnya..aku xpernah pun tau, kenal dan nampak pisang ni..so jakun kan..hihihi..first time tengok pisang ni bila sorng ofismate drp Johor bwk ke pejabat utk dimkn beramai-ramai..apa lagi..benda pertama yang aku tanya ialah "ini pisang apa??"..hihihi dan yang keduanya..."oooo..patut ler colornya camtu..sgt unik kan..."

Ini lah perihal jakun aku..korang jgn gelak lak yer..hihihi...lama jugak duk belek-belek pisang ni..namun yang pasti aku xmakan pun pisang ni...hahahaha...aku rasa seram nk makan sbb saiznya yg besar dan ianya sgt unik serta colornya yg cantik..xsanggup nk makan beb..


5 comments:

  1. tak pernah gak tgk pisang ni..memang unik warnanya..

    ReplyDelete
  2. ala.. baru nak tanya akak rasa pisang udang tu.. :) biasa dengar je.. rasanya je tak tau

    ReplyDelete
  3. Ila..itula..

    Nurul: next time akak cuba rasa yer..hihi

    ReplyDelete
  4. aku pun jakun! kita samaaaa!!! hahahaa....

    ReplyDelete
  5. emme:..aku tau ko pun jakun jugak..hahaha

    ReplyDelete

Popular Posts