PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, March 5, 2012

Ais-Krim

Assalamualaikum..
Minggu lepas aku telah berjaya membuat adegan manja-manja nk makan eskem yang mahal tu...alaaaa..yg sokmo duk iklan kat TV..hahaha...adegan manja tersebut telah berjaya hinggakan org tersebut telah bermimpi belikan aku eskem tu...kalau dh sampai mimpi tu mmg kena beli la kan...akhirnya isnin lepas tercapai hasrat mimpi org tersebut dan kelakuan gediks aku telah berjaya...

Smpai Petronas Presint 16 jer..peti eskem aku carik dulu...hihihi...nasib baik ada perasa cappucino dan caremel rangup kat luarnya tu...bayar..dan masuk kete terus makan...alahai sedapnya..

Tinggal batang eskem jela...hihih..1 utk aku dan 1 lagi utk org yg banje tu..terima kasih kepada org yg banje dan terima kasih juga sbb rajin melayan kerenah gediks sy ni..hahaha

 Kalau kat umah..sy suka mkn eskem ni plus stoberi..mmg sgt sedap..1 mangkuk kecik ni sekali makan jer...perasa kegemaran ialah coklat

Di kala kesempitan pulak..eskem ni je yg mampu di beli...hahaha...eskem adalah agen penyembuh yg terbaik di waktu-waktu stress tau...kul 11 malam pun aku boleh je pulun eskem ni...tapi xdela smpai abis semangkuk ni..mau naik gula dlm badan...

Korang suka makan eskem tak??

2 comments:

  1. baru je makan ais krim magnum tu semlam..memang menjilat jari

    ReplyDelete
  2. Ila:hihihi...mmg sgt best sepadan dgn harganya kan...

    ReplyDelete

Popular Posts