PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, March 22, 2012

Kodomo Lion

Assalamualaikum...
Apa kes lak dengan tajuk pasal ubat gigi pulak ni yer???hihihi...kejadian yang sangat menarik untuk diingati...semalam aku dapat ubat gigi Kodomo Lion ni..kelakar betul..masa aku tgk ubat gigi ni..aku rasa mcm nak terguling-guling...


Betul la kata Ben Ashaari..lelaki ni lurus...hihihi..aku suruh beli ubat gigi Darlie yang kotaknya color pink..dibelinya ubat gigi ni..ingat aku ni kanak-kanak umur 3 tahun ke?alahai....mentang-mentang kotaknya color pink..dibeli pulak ubat gigi kanak-kanak ni..perasa epal pulak tu...hihihi...

Lelaki kalau suruh beli barang mcm ni laa...rasanya next time kena tulis sebijik-bijik dlm kertas.. jenama apa..brepa kuantiti nk beli, perasa apa..kalau tak rasanya..jadi camni laa...disuruh beli ubat gigi..dibelinya ubat gigi..betul la ubat gigi tapi ubat gigi kanak-kanak rebina...hahaha..padahal sorang kanak-kanak pun xde kat umah aku tu...

Bersabar jela..nak marah pun xleh..gelak golek-golek pun best jugak ni...buat lawak betul...by the way..thanks kepada si dia yang buat lawak ptg semlm..ia buat aku tersenyum hingga ke hari ni..pasti next time tgk ubat gigi Kodomo Lion aku akan ingat kenangan indah ini...hihihi...

6 comments:

  1. bak sini ubat gigi tuh.. kebetulan ubat gigi aniq-eryna dah abis...

    ReplyDelete
  2. hahaha..boleh pulak salah..

    ReplyDelete
  3. darlie pink apa?
    aku tak penah try lak, hehehe...
    best ekk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emme: darlie sensitif..gusi aku cpt berdarah so sesuai dgn ubat gigi tu jer..

      Delete
  4. opsss..dah terniat nk bagi kat org lain dah..hihi

    ReplyDelete

Popular Posts