PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, March 30, 2012

Mesyuarat Agung Puspanita

Assalamualaikum...seharian rasanya dengan Mesyuarat Agung Puspanita Cawangan KKLW..Alhamdulillah majlis dah selamat berlangsung semlm... dari segi aturan majlis mmg sgt kelam-kabut..byk benda yg rasanya mcm tidak teratur..tapi xpela..dh berlalu pun semalam...

Majlis bermula kul 9.00 pagi dan berakhir pada kul 2.30 petang...lama betul mesyuarat ni..hihihi...mesyuaratnya sekejap jer tapi benda-benda lain tu yang byk diselitkan...namun penantian yang lama tu sangat bermakna..ada 60 cabutan bertuah...

Biasanya kalau ada lucky draw aku xpernah nk harapkan apa-apa pun..redha jer..namun..semalam..aku pulak yang bertuah..Seumur hidup..ini ialah kalu ke-2 dapat lucky draw..first time dulu masa Family Day ofis di Sungkai, Perak..dapat cerek elektrik..dah hadiah semalam ialah...


Dan ini ialah isi dalamnya...alhamdulillah...mmg aku sgt2 suka..sebab ianya ialah rose merah...suka..suka...walaupun hanya 2biji cwn tapi ianya dtg drp Idaman Suri, Langkawi...susah nk dapat jugak ni kalau tidak ke Langkawi kan...hihihi


Pastu dapat pulak doorgift..sebijik tupperware kecil yg comel...boleh la kan drp xde langsung..seronok jugak kadang-kadang kalau pegi majlis kalau dapat mcm2 benda free...hihihi


Balik keje dgn muka tersenyum....hihihi

4 comments:

  1. hurm... rezeki ko la Rose Gonzalez, hahaha...

    Ada hikmah nye ko tunggu meeting puspanita tu sampai habis... hurm... aku lak dah nak abis majlis derang announce ade 10 cabutan bertuah yg 'grand', aku ni bukan la luck sgt pun... tapi malam tu luck aku..senyum sampai nganga la...
    doogift dia aku dpt kotak lipat2 leh wat isi barang n bangku duduk..best kan dpt hadiah....heeeeee....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg best la emme..bkn senang nak dpt hadiah ni..xde org pun nk bg..hihihi..

      syukur jugak..sometimes pun kita mungkin ada peluang nk jadi bertuah kan...

      Delete
  2. majulah kak rose untuk puspanita..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga cik yaya pun maju utk jadi ahli puspanita yg cemerlang lagi terbilang..hahaha...

      Delete

Popular Posts