PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Tuesday, March 6, 2012

Selamat Hari Lahir...

Assalamualaikum..
Daripada pagi tadi asyik sibuk je dengan keje..hihi..so ptg2 ni berkesempatan nak buat entri skit..sebenarnya hari ni merupakan hari istimewa buat...jeng..jeng..jeng...

Selamat Hari Lahir buat si beliau..
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu
Saya doakan awk beroleh kebahagiaan di dunia dan akhirat..dibukakan pintu hati utk menerima saya seadanya...
Thanks coz sudi jadi penjaga saya yg baik..hihi

Maaf sebab semalam sy tetido..padahal dlm perancangan tepat jam 12 tgh malam sy nak jadi orang pertama yang wish..tapi boleh lak tertido dan xsedarkan diri...ermmm...patut ler semlm jam 12tgh malam tu awk call saya kan..call nak suh sy bwk resume ke atau nak suh sy wish???..hihihi..mmg sy lupa sgt2..sorry...!!

Dan kesibukan hari ni menambahkan rasa terkilan sy..sbb sy tak sempat nk beli hadiah or beli kek..kita postpone lain hari yer...nnt sy belanja awk makan kek tau...hihihi..tapi sebelum tu ambik kek ni dulu...


5 comments:

Popular Posts