PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Kuasa Veto Seorang Lelaki?

1 week after aku balik dari course di Sabak Bernam...
Tetiba je aku rasa mcm nk pecah kepala otak aku nie..namun yang pasti..i'm missing someone (he always make me happy)...then someone buat aku rasa mcm nk nangis...uwawawawawa...susahnya kalau nk fikir psl perasaan orang lain tetapi org lain langsung tak nak fikirkan perasaan kita kan...aku just nk dia hormati aku sebagai seorang wanita..kalau ikutkan hati..aku mahu lepaskan semua tu..tp aku tau aku tak mampu...
Ini secebis perbualan antara aku dan dia td..dia menggunakan kuasa veto seorng lelaki..patut ke aku ikut kalau itu bukan kehendak hati dan perasaan aku sendiri?perbualan ni tidak di'edit' pun..
dia: nope...

dia: x blh...

dia: if xnk ikut ckp abg...xpela..

dia: simpan je..hasrat 2

dia: if dh bantah ckp abg...

aku: oooo...camtu la pulak yer..

dia: dh berani lawan ckp abg..n persoal yg abg buat..xpela

aku: so mmg xleh nk bg pendpat langsung ke?

dia: nope..

dia: k...if nk membantah silakan..

dia: buat ape yg patut

dia: simpan ape yg patut..

dia: i want 2 u follow my way if nk jadi my wife..

dia: if not...please..think the best way 4 u

dia: last statement..n bye

Biasanya dia senyap je..aku yg bebel..tp skrg dh terbalik..bagaikan peluru berpandu dia serang aku..salah aku ke?dah 2 tahun lebih aku bg dia peluang..till i met someone..walaupun aku tau perjalanan aku dan 'someone' tu masih awal dan ada halangan yang menghalang....tp at least aku tau aku happy...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts