PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Lunch di SweetChat, The Mines

Aku dengan Aainaa hari ni tawakkal je mkn kt kedai ni..sebab kitaorg dah tak tau nk makan apa lagi..so kitaorg pun try la mkn kt SweetChat...ermm..aku order seperti berikut:


Blue Ocean (pandangan atas)

Blue Ocean

Bubur Cha-cha


BBQ Chicken and Cheese Meltie
(Asalnya 3 keping tp aku dah mkn sekeping..huhu..)
Keadaan selepas.........hahahahaha..

Gelas kosong

Pinggan kosong

Mangkuk kosong

Komen: Alamak...aku ke yang makan itu?!!..huhuhu...Makanan sangat sedap terutamanya utk minum petang..aku order je set minum petang walaupun waktu lunch..hahaha....aku suggest kt kawan2..pegila..aku dengan Aainaa suka je cuba gie kedai-kedai makanan yang kitaorg xpernah pegi..hehehe...hasilnya tadi mmg memuaskan hati termasuk dgn harganya...mesti cuba!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts