PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

MAHA di MARDI Serdang yang memenatkan...

17/8/2008 (Ahad) - Pagi2 lagi aku dah bgun..bertugas kt MAHA weii..on monday last week aku dh bertugas dengan aina..its ok la sbb waktu tu belum dibuka utk umum lagi..orang xdela ramai sgt..bila dengar citer as and ami psl org ramai pada hari sabtu tu..aku dah agak confirm mesti org ramai giler nnt on sunday..maklum la org keje swasta pun cuti...

Kul 9.00 pagi izzah jemput aku kt umah..gie ofis dulu utk fotostat borang2 SPED dan Latihan..bengang betul sbb fotostat mesin tu buat hal lak..siap fotostat 100 set..aku dan izzah blah dr ofis lebih kurang kul 10.30 pagi..sampai kt MARDI lak..kete bersesak-sesak..jem la pulak...nk masuk parking pun susah sbb mamat jaga parking tu xbg jalan..dh pakai sticker 'exhibitor' pun ditahannya jugak..parking kete..mak aii..jauhnya..menapak la aku dengan izzah bwk troli yg berat dengan direktori SPED 4 kotak..1 kotak borang dan 1 set kalendar kursus yg mmg berat giler..rasanya dah tertonggeng-tonggeng aku dgn izzah menolak troli tu dlm keadaan yg tgh panas..dah la kena naik bukit..uwawawawa..nk nangis beb...!!

Mmg sudah dijangka..org ramai berpusu2 kt booth Kementerian..mesti penat hari nie..penat bercakap bg menerangan kt org ramai psl program-program kt KKLW..mcm2 yg bertanya..dan macam2 songeh..nasib baik aku xkena dengan org2 yg berlagak..tp ada gak la sekor manusia nie..sensitif lak..bila aku ckp borang SPED tu utk org yg ada bisnes jer..dia ckp aku xpatut camtu kt dia...lantak arr pedulik apa aku...dia lak byk songeh...

Tetiba lak aku malas nk teruskan citer aku nie..but thanks utk mamat 'black peper' semlm sbb tlg aku kt kaunter..then thanks gak utk hemley sbb belanja biskut dan coklat..aku tak sempat nk ucapkan terima kasih utknya..maklum la semlm ramai sgt org kt kaunter..sedar2 hemley dh balik..at last thanks to azlan sbb semlm belanja mkn nasi goreng paprik...nasi tu sedap la gak sbb tgh lapar kan..lain kali pakcik belanja lagi tau..hehehe...



Bersama dengan Hairie Othman (Waris dlm citer Kekasihku Seru)...hehehehe...

1 comment:

  1. amboi ko sempat lagikkk.....hensem lak hairie nih...cecececc...

    ReplyDelete

Popular Posts