PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Versi 2: Diri ku kah itu??

Rentetan drp post aku yg lepas yg bertajuk 'Diriku kah itu?'..aku telah menerima msg-msg yg berbunyi begini:

Orang itu: akum...lamanya awak diamkan diri...awak marahkan sy ek...? Sy minta maaf...
(26 Jan 2009)

Orang itu: To My Beloved Friends...Keep In Touch...Take Care n Have A Nice Day Ahead..Ta Ta..
(27 Jan 2009)

Orang itu lagi: Awak...Sy Rindu Awak...
(3 Feb 2009)

Rose: so?
(Kejadian berikut terjadi pada 4 Feb 2009)

Orang itu menjawab: bila awak tak msg...bila awak tak call...sy rasa kehillangan.sy tau awak tersentuh dgn komen sy ari tu...sy minta maaf.sy taknak hilang awak....

Rose membalas: so awk xleh ke nk msg atau kol sy bila sy xmsg atau kol awk?

Orang itu terus menjawab: Dah msg awak tp awak x Balas...dah call tp awak bz...Takpe lah...sy mengalah je lah.sy faham kalau awak taknak kawan dgn sy dah.ta ta...

Apa lagi Rose terus membalas laa dengan panjang lebar: semlm awk sms sy dh tido...and for our info..sy xde pun dpt kol dr awk yer....sy tggu gak kot2 awk akan kol sy..sbb pada pandangan sy..sy xde masalah pun dgn awk..then apa yg awk komen tu..langsung sy tak ambik hati...semua prg bebas memberi pandangan masing2...benda yg remeh2 sy tak suka make it complicated..sy jenis open minded and i'm not such others girl outside there k....i am the way i am...semua org ada kebaikan dan keburukan..kalau kita dpt menerima semua tu maknanya kita mmg bersedia utk hidup dgn org tu...u get what i mean?

Betul ke jawapan aku tu?..Sehubungan dengan itu..aku tgh menunggu jawapan drp org itu..hehehe...aku tak pernah ambik serius pun berkenaan perkara tu..bg aku its such no big deal..byk benda lain lagi yg aku nk fikir...aku ada target yg aku harus achieve this few months..aku berharap bisnes aku akan berjalan lancar...apa yg aku nampak sekarang ialah..berusaha dengan gigih utk dpt duit sebanyak mungkin...perkara lain letak belakang...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts