PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Kursus Better Spoken English

Kursus Better Spoken English
3-7 Ogos 2009 di Institut Perakaunan Negara (IPN)
Sabak Bernam, Selangor.

Before gerak balik..sempat lagi tu bergambar dgn kwn2..

Gelagat kwn2 yang telah abis kursus...dah tak sabar nak balik ni..

Dengan Aza..

Majlis Penyampaian Sijil Tamat Kursus la nie..

Mr. Daniel memberi ucapan terakhir sebelum mengakhiri sesi kursus

Wajah-wajah peserta kursus..hahaha...dimanakah koi?

Apa yang aku dapat komen ialah..kursus ni mmg best sebab semua org sporting..manakala instructor lak..Mr. Daniel dan En. Syaiful Amin pun best sbb buat kitaorg boleh pecah perut menahan gelak..Thanks alot to Mr. Daniel dan En. Syaiful Amin..halalkan segala ilmu yang telah diajar yer..
Then..IPN pun telah menyediakan kemudahan yang cukup..makan pun sedap..(6x sehari...leh buat aku gemuk ni..hehehe..gemuk ke??) dan bilik pun bersih..lain kali leh lagi kursus kt IPN ni..yang bestnya..peti aisnya besar mcm kt umah lak..tp aku xsempat pun nk mengisi apa2 dlm peti ais tu...iron dan hair hryer lak ada setiap bilik..kat hotel pun xde servis camtu kan...
Terima kasih kepada kawan2 yang sempat berkenalan dalam kursus ni dan telah memberikan kerjasama yang sebaik mungkin..Kepada Hana..walaupun drama kita tak sehebat org lain..tp kita perah otak kuarkan idea sendiri kan..without Muzammil (hahaha..siap la kau Muzammil..lain kali jumpa dalam kursus..aku akan kenakan kau gak!!..Insyaallah kita jumpa lagi di lain-lain kursus...


No comments:

Post a Comment

Popular Posts