PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Karnival Usahawan Desa 2008

KUD 2008 berlangsung selama 3 hari di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur bermula pada 18 - 20 Disember 2008. Tujuan utama KUD adalah utk mempromosikan produk-produk kampung terutamanya produk usahawan luar bandar untuk diperkenalkan di kalangan warga bandar Kuala Lumpur..

Karnival Usahawan Desa (KUD) 2008 dirasmikan oleh Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak
Semlm bertolak dr ofis kul 1 tengahari, then sampai kt Dataran Merdeka lebih kurang kul 2..biasa la jalan skit jem kt area Istana tu..Panas betul cuaca..panas terik..berpeluh-peluh dibuatnya..Tp aku dh bwk kipas tgn...hehehe..langkah2 awl la tu..

Antara tetamu terhormat yang hadir.

Tugas aku yg utama kalau kt ekspo/pameran ialah melayan org yang datang ke booth KKLW..explain kt usahawan/org ramai kemudahan yg ditawarkan oleh KKLW utk mambantu usahawan memajukan perniagaan mereka. Bunyinya mcm mudah je kan..tp yg paling aku tak suka ialah bila yg datang ke booth adalah org2 yg berlagak..pastu byk lak songehnya...yg tu aku malas nk layan sgt..senyum then buat2 bodoh jela...

Gadis-gadis kaunter BED, KKLW


Antara gambar yg sempat dirakam bersama-sama dengan kwn2 ofis...Dari kiri Aainaa, Ila, Its' me..Rose dan Dayah..Semuanya pakai bj color yg seakan sama..hehehe...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts