PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Bulan Ramadhan...


15/9/2008 (Isnin) - Hari ni hari yang ke-15 umat Islam berpuasa..Alhamdulillah aku berpuasa hari nie..

hari jumaat lepas (12/9/2008)..aku keje separuh hari jer..tghari tu aku chow dari ofis..gie ke klinik jap..sebab aku ni ada penyakit gastrik..sebelum apa2 terjadi lebih baik aku gie ambik ubat..on that day pagi2 lagi aku rasa perut aku pedih sgt..tp aku buat don't know jer..malas nk layan sgt..nasib baik alfi nk dtg jemput aku tgahri tu..terpaksa la dia tuang solat jumaat sebab nk temankan aku gie klinik..hehehe..kesian dia..dh la alfi tgah demam..tp terpaksa lak berkorban utk aku..xpela sbb dh 9minggu aku tak jumpa dia..aku fhm kesibukkannya dengan tesis dan keje..harap2 presentation tesisnya by end of next month akan berjaya..gud luck dear!!ptg tu aku berbuka pose dgn alfi kt The Mines..biasa la pilihan restorennya 'kopitiam'..dah sah2 aku mmg aku tak kenyang..nasi ciput jer..alfi mmg tak suka mkn nasi..xpela kalau dia mkn nasi ciput pun..hehehe...pastu aku gerak ke Kelana Jaya..umah makcik yati aku..gie ambik beras yang mak aku kirim dari kg 2minggu lepas..5kg berat gak tu..sori ye en.alfi azrie sbb lama menunggu..kena la ambik hati makcik yati sbb raya nnt aku nk tumpang balik dgn ketenya..nanti apa lak katanya..bertambah demam alfi sbb lama menunggu..itula disuruh naik rehat kt atas umah xmau..

Thanks abang..for the sweet present...

hari sabtu (13/9/2008) aku berbuka pose kt umah makcik ida aku..aku jadi pengasuh anaknya manakala tukang masaknya ialah makcik aku ler...dia masak ayam percik dan solok lada..lama betul tak makan masakan camtu..biasanya time balik kg leh mkn sedap2..balik umah pas berbuka pose..

semlm (14/9/2008) sempat gak aku buat agar-agar kastard kt umah..ermm...boleh la tahan...sedap gak..hehehe...aku rajin gak buat kuih kalau ada org yg suka mkn...tp kt umah aku tu bukannya diorg suka sgt mkn2 nie..terpaksa la aku telan sorg2..dh ler berbuka pose sorg2 semlm..yg lain2 ntah gie mana..

hari ni start keje..tp biasa la hari isnin..holiday mood skit..malasnya nk keje..terasa mcm nk tido jer..hehehe...aku keje cari keje nie..baru le tak ngantuk..hidup mesti diteruskan..hahahaha...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts