PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

The Day After My Birthday..!!


8 April 2008..hari yg ku rasa amat bermakna bagiku tahun nie..huhu...birthday aku semlm..suprise aku dapat..jeng..jeng..jeng..

bunga rose 12 kuntum..special delivery kt ofis..nasib baik orang tak ramai kat ofis semlm..kalau tak confirm aku malu..ini rupanya suprise yg alfi buat utk aku..huhuhu..terkejut taktala aku menerima bunga tu..bagaikan bermimpi..tq so much abang..

hehe..aku tau rupanya alfi order bunga tu online..www.blooming.co.my..terkantoi sbb kat kad takde signature pemberinya..jangan marah ek..

semlm aku balik naik bas..malunya rasa bwk bunga besar tu..semua org memandang aku..aku betul2 jadi perhatian semlm..maklum la aku ni gadis pemalu then tak suka nak expose diri sendiri..ramai gak yg tanya aku sape bg bunga tu..jwpannya ialah 'alfi azri'..hehe...he's the one i love so much..sori ek kak salwa sbb tak bgtau psl si dia..i bukannya apa..tak suka over expose...hehehe...biarla jd rahsia tp skrg bukan rahsia lagi...tiada lagi title "single and available" but "single not available"...huhu..jatuh saham tau..ptg ni aku dinner lak dgn alfi sbb semlm dia bz..hehehe..bestnya..bwh ni gambar yg aku sempat rakam utk tatapan semua..





No comments:

Post a Comment

Popular Posts