PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Atas Nama Cinta...

Kenangan yang pahit lebih bermakna dari mimpi yang indah...Kenangan itu kadangkala teramat pahit untuk diredah, tetapi ia terlalu manis untuk dikenang. Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan.Andainya hadirnya cinta sekadar untuk mengecewakan, lebih baik cinta itu tak pernah hadir. Kecewa bercinta bukan bermakna dunia sudah berakhir.Masa depan yang cerah berdasarkan pada masa lalu yang telah dilupakan.Hidup ini indah jika kita tahu menghargainya... Tapi ia amat menyakitkan andai kita melaluinya sambil lewa... moga akan kembali ceria kehidupannya nanti...

Dalam 2hari ni aku rasa tertekan lak..tetiba aku terlalu sensitif..aku rasa alfi xpedulikkan aku..padahal baru je khamis last week dia taburkan janji2 yang amat menyenangkan diriku..dia ajak aku gie bidal exhibition..bila aku tanya buat apa?utk konsep perkawinan nnt jawabnya..lantang aku menjawab..usah tabur harapan..lalu aku pulak dimarahnya..sape yang tak jeles bila lihat kwn baik memakai baju pengantin..terdetik di hati..aku bila lak??susah aku nk fikirkan tentang tu..hanya masa dan Allah sajer yang Maha Mengetahui..

aku tak tau sejauh mana kesabaran aku diuji oleh alfi..aku harap aku mampu bertahan hingga kehujungnya..atas nama cinta ini aku pertahankannya..


Never love a love that hurts...never hurt a love that loves !!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts