PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Gembiranya!!


Aku gembira sebab salah satu dr azam aku telah dapat tunaikan..iaitu dpt lesen kete...hehehe...bersusah payah lak gak la aku abiskan utk belajar dan ambik test..terpaksa abiskan masa dan duit..uwawawa..tapi takpe la itu namanya pengorbanan kan...

Azam no 2 tu lak dalam planning...insyaallah before akhir tahun nnt aku akan cuba sedaya upaya utk membeli kete...bukan aku tak nak beli skrg tp aku menunggu duit downpayment byk skit..kalau downpayment skit..nnt sakit gak aku tiap2 bulan nk membayarnya kan..so kena la aku bersabar skit...insyaallah kalau ada rezeki maybe before raya nnt aku akan beli kete..hehehe..gembiranya..

Skrg ni aku tgh berusaha utk memajukan bisnes aku..aku tak kisah kalau org lain kondem aku..akan aku buktikan aku pun boleh berjaya..kawanku 'Mahathir' dulu sorg yg pendiam..skrg bergerak aktif dgn bisnesnya...thanks mahathir sebab perkenalkan bisnes 'biodisc' ni kepada aku..mahathir leh dpt USD250 setiap minggu..takkan aku xleh kan...lagipun aku beli biodisc ni utk kegunaan aku gak..biarkan berkorban skit masa, duit dan tenaga asalkan aku tak kena masuk ward then kena operate..lagipun biodisc ni leh aku gunakan utk sakit gout abah aku..byk kegunaannya biodisc ni..one day akan aku citer kat semua apa kebenda 'biodisc' ni yer...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts