PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Mc Tiey's Wedding

Tanggal 23 November 2008 aku dan kawan telah menghadiri majlis persandingan Mc Tiey cum PA Bos Bahagian aku cum PA kesayangan En. Man..hahahaaha...Alamak lupa lak nk ambik gambar bersama En. Man dan family serta Cik Roskina masa majlis sanding Mc Tiey tu...

Kul 9.30 pagi gerak dari D8 naik coaster jer..memula yg nk datang dijangkakan 19 orang tapi tup-tup yg datang 10 orang jer...mmg selalunya camtu..last-last minutes mesti ada yg byk hal la..xpela..asalkan aku dan kwn2 selamat sampai umah Mc Tiey xpela...dah separuh jalan kt sungai besi..rupa-rupanya sekor pun xbawa map...aiii..camner ni urusetia?hangin gak la aku..bukannya ada saper2 yg pernah gie umah Mc Tiey nie...pepandai jela cari jalan nnt..

Jumpa Azizi (ofismate aku yg paling poyo..huhu) kt Tol Temerloh..map ada kt dia..kitaorg yg naik bas ni follow ler kete dia...sesat la pulak...eiii...lastly bertegang urat lak Azizi dengan Abg Fuzi..(azizi ni jenis cpt naik angin skit..sabor yer!!)pastu abg fuzi pun ikut instint dia la konon-kononnya...ermmm...apa jadik?sesat kt bandar temerloh...xleh jadi nie...perjalanan yg 2jam dan jd 4jam...aku tepon Mc Tiey ler...kesian Mc Tiey sebab aku ganggu dia ms tengah make-up (aku assumed sendiri ler..hehehe..pepandai je aku nie)..

Akhirnya sampai gak umh penganti setelah hampir 2jam sesat..hehehe..bas xleh masuk ke dalam lorong menuju ke umah Mc Tiey tu..so semua org pakat-pakat marathon la apa lagi..terpaksa walaupun tgh2 panas..lapor pun 1 hal..nk cpt2 je sampai...

Ramai gak yg hadir kenduri Mc Tiey..sanak saudara la kot..Antara gambar yg sempat dirakam bersama pengantin..aku sendiri pun xtau nape xbyk sgt gambar yg di ambil..maybe sbb kawasan kenduri lecak dan org ramai kot..

Aku dengan pengantin la nie..ambik berkat skit..hehehe..bila lak time aku nie?doa jela yer..

Ini adalah antara kawan-kawan aku yang hadir...gembira semuanya ni..maklum la semua masih belum kawin lagi..tp aku rasanya kebykkannya dah berpunya..obviously nampak sgt yg baju color pink tu la..awek abg bos...uwahahahaha...sepatutnya ami kena dtg belah pengantin lelaki la belah lelaki temanya pink..kitaorg yg lain2 ni xde tema mana2 pun..hehehe...maaf ye ami..confirm pasni xde lagi org tackle hang...padan muka hang...!!itula hang..sape suh hang tak bwk kamera hang..aku nk upload gambar kenduri Mc Tiey kt sini tau...kan aku dh bgtau semua org hang tu awek org....hehehe...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts