PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, April 16, 2010

My Qi-Meritus Mahara

Menjadi ahli dalam Questnet bukanlah menjadi impian aku..tp aku amat meminati kete lumba F1 sejak aku masih di zaman kanak-kanak lagi..walaupun bukan obviously minat..tp dulu aku sanggup berjaga mlm nk tgk kete F1 kt TV..abah selalu gak marah..tp aku degilkan kepala tgk sorang2 dlm gelap..(abah nk suh aku gi tido so dia dia tutup la lampu..nk buat aku takut la konon-kononnya..hehehe)...aku bukannya takut gelap..cuma aku rabun gelap jer...

Berbalik kpd citer td..seumur hidup aku xpenah la aku saksikan secara live F1 ni..tp Alhamdulillah impian aku tercapai thn lepas..Questnet merealisasikan impian aku..tiket free..duduk Grandstand byr RM50 shj utk baju dan cap Qi-Meritus ..gumbira hatiku ini..skrg pun tgh berbunga-bunga nk gi F1 pada 2-4 April nnt...deruan adrenalin..memekak telinga...kehangatan dan keriuhan bunyi enjin...wahhh..bestnya...

Bangga la jugak dihati ni..sbb Questnet sebuah company yg besar..company Malaysia mampu ada kete F1 sendiri walaupun belum lagi leh masuk perlumbaan F1..ada ke company kt Malaysia ni yg mempunyai kete lumba sendiri?xde kan...setakat ni Qi-Meritus Mahara boleh berbangga kerana berjaya dlm GP2 Asia...2013 akan masuk F1 lak...nampaknya setiap thn aku dpt tiket free dan akan mengunjungi Sepang untuk tgk F1..Rugi peminat F1 xmasuk Questnet..hehehe...

Jom layan My Qi-Meritus Mahara..










~Tiket F1 2009, thanks to Questnet~



No comments:

Post a Comment

Popular Posts