PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, April 26, 2010

Sekali Lagi..!!

Jumaat last week..perasaan ku sekali lagi marah, bengang, hangin dan seangkatan dengannya laa..mana taknya..sekali lagi kete aku kena calar di sebelah kiri..nampak gayanya mcm ada org busuk hati dan dengki dengan aku..ingin rasanya gie jumpa bomoh..santau sampai mati..gerammmmmmnyaaa....
.
Apa salah aku?rasanya selama ni xde pun aku kacau hidup org lain..org kacau hidup aku ada laa..itupun aku redha..buat xtau..maafkan segala kesalahannya..doa org teraniaya akan dimakbulkan ALLAH..aku berdoa moga orang tersebut akan dpt pembalasan yg setimpal dengan perbuatan jahatnya itu..

First kena calar di sebelah kanan ms aku park kete kt parking Flat Hijau..Then 2 hari lepas lak di sebelah kiri kt pasar tani Presint 2 ..xkan la sampai ke pasar org tu cari aku..giler ke apa?Sangat sedih bila org aku camtu..kalau calar sbb kena langgar aku leh terima lagi..ini nampak sgt kesan dicalar oleh org..oleh manusia yang tak berhati perut..
.
Ya ALLAH Ya Tuhanku..KAU tabahkanlah hatiku ini..Berikan pembalasan yang setimpal terhadap manusia tersebut..
.
(Tetiba ada lak yang memekak dlm ofis ni..kalau nk bg nasihat pun xpayah nk ckp sindir2..meh ckp kt depan aku la .. Jangan nk tambahkan tensen aku ni..rezeki tak berkat konon..Yang engkau tu hari2 main game dgn PC ofis..baca paper..tgk gosip artis..xbuat keje tu..berkat ke?..Pantang betul laa..bercakap pandai tp perangai pun lebih kurang jer..jgn harap org nk ikut ckp engkau tu...)

4 comments:

  1. hurmm mcm2kan... sy kena last week ngan pembuli jln raya...trauma jap

    sy singgah dr YS :)

    ReplyDelete
  2. biasa la tu..sy redha je..dh xtau nk buat apa..thanks sebab singgah...

    ReplyDelete
  3. kesiannye.. sampai ati de calarkan kete??
    heee dah la mahal nak cat balik ...
    ckp pasal pembuli jalan.. aritu jumpe pembuli wanita atas jalan dekat2 dengan jusco tebrau city..
    de tumbuk muka perempuan tu macam pompuan tu anak patung rabbit dlm cite sinchan tu..
    sakit ati sgt.. sian pompuan tu.. :(

    ReplyDelete
  4. ada gak yg camtu yer..menakutkan!

    ReplyDelete

Popular Posts