PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, April 16, 2010

Apa yang kurasa skrg...

Aku rasa......................
- xde mood
- bosan
- mengantuk
- nk marah
- berdebar
- otak tak berfikir dgn betul...
- sejuk
Aku sendiri pun xtau apa yang tgh alami sekarang ni..
Dalam otak ni..rasa mcm nk balik umah..dan rehat shj..
Padahal aku bukannya penat sgt pun..
Aku rasa semua serba tak kena hari ni..
Bosan sbb xde kawan nk sembang..
Aina dan bersalin..hilangla kwn nk bergosip..
Eda lak bz hari ni siapkan SKT bos dia
To Aina:Tahniah for delivered new bby gurl..
Senang nnt akak datang melawat awk tau..
Mengantuk sbb sebab semlm aku tido lewat gak laa..
Dalam kul 12 lebih..
Izzah dtg umah..bersembang tak hingat..
Then pagi td pun aku bangun lambat..kelam kabut dibuatnya..
Rupanya aku tak set jam...
Uwawawawa..nasib baik sempat naik bas..
TJ lak kt Klang..
Time TJ xdela..aku terlewat bangun..Aduhai..dugaan betul..
Nak marah sebab..kejadiaan semlm
Hampir sejam setengah aku bertekak dgn salesman cina tu..
Geramnya aku sampai rasa mau bakar kedai Nokia The Mines
Hari ni jgn buat aku marah lagi..
Kalau tak..siap la ko aku sebarkan dlm facebook nnt...
Jgn sampai xde org dtg kedai ko nnt...
Hahahaha..(jahat betul tindakan aku ni...huhu)
Berdebau sbb nk jumpa Pn. Sharifah Norashikin pun ada..
Hopefully dapat la aku jumpa dia pada hari ahad nie..
Walaupun bukan dalam keadaan seperti yang diharapkan yer..
Saya amat berharap Puan akan sihat sepenuhnya...
Sejuknya ofis ni bila xde org..
Para pegawai semua meeting Bahagian..
Senyap sunyi ofis aku nie...
Bila dh byk sgt benda bersarang dlm otak ni..
Otak aku pun dh tak dapat berfikir dgn betul dan tenteram..
Uwawawawawawawawa.....
Help meeee.....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts