PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Gembira vs Sedih

Hari ni aku gembira dengan berita 2 orang kawan aku yg akan disunting..Alhamdulillah..akhirnya setelah lama menunggu Mr. Perfect..Tahniah aku ucapkan..aku gembira utk berita nie...jangan lupa jemput aku nnt yer...

Ana bakal bertunang bulan Mac nnt..dan Mida pula bulan September nnt dijangka melangsungkan perkahwinan..korang antara kawan2 yg lebih kurang umur dengan ku..dan kita sama2 mengharungi pahit maung dalam bercinta...akhirnya korang dulu yang bertuah dipertemukan dengan lelaki yang betul2 menghargai diri korang..hanya aku yang masih mencari-cari putera dari kayangan yang datang melamarku...Ada ke?hehehe...

Aku sedih sbb kadang2 terlintas di fikiran ku ni "aku diciptakan di atas tulung rusuk sape?"..susahnya nk jwb soalan tu kan...biar aku fikir sendiri jela...buat masa sekarang ni aku berserah jer..kalau ada jodoh Insyaallah..kalau xde hidup kena diteruskan juga...

Azam pertama tahun ni aku nak abiskan lesen kete aku tu..dah tertangguh 1 tahun beb...bengong betul aku nie..buat keje tak siap..padahal itu bukan perangai aku...ada masalah yg menimpa sebab tu la lesen aku tak siap2...

Yang ke2nya lak aku nk beli kete...uwahahahaha...biar betul?mmg tak betul pun...Insyaallah paling awl hujung thn nnt kot...nk kumpul duit dulu beb...sbb aku nk beli kete yg betul2 aku idamkan..xnak la beli kete main tangkap muat jer...

Azam yang ke3 lak aku nk kawin...saper la 'lelaki malang' tu yer?hehehe...sama2 nnt kita berdoa yer..moga ada jodoh untukku hendakNya...Amin Ya Rabbal Alamin..

Aku rasa setakat ni ada 3 azam la kot..harapnya dapat aku capai dalam tahun 2009 ni..best of luck to me..!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts