PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, April 16, 2010

Belon Panas..

Pada 20 Mac, Sabtu..aku dah housemate ku sempat meng'enjoykan diri untuk melihat belon panas ler kekononnya..Sampai kul 4petang...Mak aiii..ramainya org..semuanya org luar Putrajaya..So dengan bestnya aku telah mem'sms asmida.. ayatnya lebih kurang begini ler...

Diriku : as kt mana?dah smpai ni..
Asmida: tggu housemate siap jap..nnt smpai as sms
Diriku : Ok..dh smpai bgtau k
Asmida : Ok

So melilau-lilau ler aku dgn housemate ku..cik azmeena
Sempat gak ler merakam gambar di bawah ni sementara menunggu asmida


~Orang ramai yang membanjiri Putrajaya~


~Aksi naik mcm payung terjun tu..ntah apa namanya..tidak diketahui~

~Gambar je ni..~

~Belon panas dlm gambar jela yg mampu dirakamkan buat kenangan~


~Housemate ku, Azmeena~
.
Setelah as sampai..sembang la kejap..pastu kami telah terdengar pengumuman
" Belon akan dinaikkan pada esk jam 9-10 pagi"
Hampa hatiku dan juga kawan2ku
So dengan selambanya kami pun balik pada kul 5 petang
Tapi aku telah membawa TJ utk dicuci di kedai terlebih dahulu sebelum balik ke rumah..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts