PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, April 30, 2010

Macam-macam

Minggu ni nk dikatakan bz sgt?rasanya iye kot...
Sbb aku xde pun update blog ni..
Atau juga aku xde mood utk menaip di sini...
Mungkin gak kot...
Atau aku xde idea nk tulis?
Atau sememangnya aku sangat malas...
Banyak betul persoalan di kepala ni..
.
Aku baru je dpt sms dr adik aku..
Katanya kete makcik Ida aku kena langgar
Xtau la teruk ke tak..
Nak tepon takut nnt makcik aku duk tgh kelam kabut lak tu..
Xpe..biarkan dulu..malam2 karang aku kol tanya dia
.
Planning esk nk ke Cheras
Gie umah makcik Yati aku..
Tido kat sana dan ahad baru balik umh..
So disebabkan esk nk ber'enjoy skit
Balik petang ni..cik rose kena basuh baju yg bertimbun tu yer...
.
Aduhai..
Dah seminggu tak jumpa encik meor syahrul..
Windu lak kat dia..
Malam-malam pun tak sempat nk bersembang..
Kul 11 atau 12tgh malam baru dia nk balik..
Aku dah lena membuta..huhuhu...
Time keje susah betul nk sembang atau sms
Bz memanjang je keje dia..mengalahkan PM
Redha jela
.
Start minggu dpn aku dah xde kwn utk temankan waktu balik
Balik keje sorang2 la nnt..
Aida akan berpindah balik kg..
Selamat bertugas di tempat baru ye Aida..IPD Ranau
Pesanan utk Aida: jgn usik abg-abg polis tu tau..
Then thanks for the birthday present tu..
Sangat comel..hehehe
Nnt akan dipost hadiah tu kt sini...
.
Tadi waktu rehat sempat gak aku berlatih main dart
Al-maklum la ada perlawanan dart kt department aku ni next week
Aku mewakili umh 'The Bees'..kuning adalah tema kami
Hehehe..aku tak mengharapkan apa2..
Just for fun ..
Bos jgn marah tau kalau sy kalah..
Seumur hidup..first time main dart ni..
Mencuba nasib..huhu..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts