PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Birthday..


salam untuk semua..

aku teringat psl blog yg aku tulis kt frenster mengenai kenangan birthday aku thn lepas..8hb april ni genap la 2thn usia teddy bear kesayangan aku tu..cepatnya masa berlalu..

apa hadiah akan aku dpt tahun nie?apa la si alfi nk bg aku..hopefully dpt yg special..hehe..kete sebijik pun ok gak..alfi's white myvi xleh bwk kuar lagi..sangkut loan..hahaha....cian aku xdpt kete tu..

citer psl alfi..cian dia demam panas sejak semlm..but thanks alots my dear sbb bank in duit td..thanks alots gak sbb belanja tgk wayang last wednesday..mmg best gak citer spiderwick tu..

esk lak nk hantar adik aku gie ambik exam pegawai tdbir n41 kt sg.ramal. harap2 dia leh buat..gud luck to u, my sis..susah hati aku fikir psl dia hari nie..nasib baik gak ada ana utk tlg hantarkan adik aku esk..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts