PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Tanpamu..

Pagi semlm dan pagi ni ketika dlm perjalanan ke ofis (dlm bas, driver bas pasang radio) aku dengar lagu nie..6th Sense - Tanpa..mmg lagu ni menjadi lagu kegemaran aku..mcm co-incident la bila dengar lagu tu dlm 2 pagi berturut-turut tp di stesen radio yg berlainan..semlm di Hot.fm dan pagi ni lak di Sinar.fm..Kalau dalam ofis lak..dengar 100x pun aku sanggup...mmg best sgt lagu nie..
Resah
Yang ku Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa cintamu aku resah
Tanpa kasihmu aku hampa
Tanpa dirimu aku mati..

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Aku tak mengerti

Takut.. Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati

Resah
Yang ku Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti
Nak kata lagu ni ada kaitan dengan aku..itu aku tak pasti..maybe ada kot skit-skit..tp ditujukan utk sape tu aku masih wonder gak dlm kepala otak aku nie...sape la agaknya ek?

No comments:

Post a Comment

Popular Posts