PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

APRIL & SIFATKU

These few quiz yang aku cuba dalam facebook..resultnya mcm menarik gak laa...so kwn2 yang sudi baca..ikutila sifat aku ni...hehehe...

(Research by Dato' Dr. Fadzilah Kamsah) quiz and the result is APRIL

* Sangat aktif dan dinamik.
* Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal.
* Sangat menarik dan pandai menjaga diri.
* Punya daya mental yang sangat kuat.
* Suka diberi perhatian.
* Sangat diplomatik (pandai memujuk ).
* Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang.
* Sangat berani dan tiada perasaan takut.
* Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah.
* Emosi cepat terusik.
* Cuba kawal perasaan.
* Kecenderungan bersifat pendendam.
* Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan.
* Kuat daya ingatan.
* Gerak hati yang sangat kuat.
* Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain.
* Berpenyakit disekitar kepala dan dada.
* Sangat cemburu dan terlalu cemburu


SIFAT TERBAIKMU dan hasilnya adalah PEMA'AF
Anda bersifat pemaaf. Sifat ini sangat baik bagi perkembangan relasi anda dalam kehidupan. Jangan pernah menyerah dalam mempertahankan sifatmu ini, kerrna di dunia ini sungguh sangat langka (apa maksud langka ni aku pun xtau..bhs indonesia kot) untuk mendapatkan orang seperti anda. Tetap pertahankan dan jangan berpaling, moga Tuhan selalu meredhaimu. Amin


Sifat Anda Dalam Percintaan quiz and the result is Romantik dan Penyayang
Anda seorang yang berjiwa romantik dan penyayang. Alam percintaan anda pasti indah.

(aku ingatkan aku ni brutal..hahahaha)

Berapa nilai hantaran kahwin anda? quiz and the result is RM12,000-00
ANDA seorang wanita yang menawan tetapi anda tidak menyedari hakikat ini. anda tidak sedar bahawa diri anda mempunyai satu kelebihan yang anda sendiri tidak perasan ...tetapi bakal suami anda nampak semua itu. anda akan bahagia di samping suami anda nanti kerana dia menyayangi anda sepenuh hatinya.
(Errmm...apa komen kawan-kawan?...hahaha..kita tggu dan lihat nnt yer..saper la jejaka 'malang' tu..kesian dia sebab terpaksa sayang kat aku lebih-lebih kan...)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts